امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60253 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور «آرش خوشخو» برگزار می‌شود؛

کودک، جنگ، کمدی، فانتزی و ملودرام در هشتمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه

خبرایران : فیلم‌های کوتاه «لئو»، «بی‌خوابی»، «فصل انگور» و «درخت ترش» در هشتمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.
کودک، جنگ، کمدی، فانتزی و ملودرام در هشتمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه

 به‌گزارش خبرایران از روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هشتمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه 6 تیرماه، با نمایش 4 فیلم کوتاه، برگزار می‌شود.

در هشتمین جلسه از فصل هفتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه «لئو» به‌نویسندگی و ‌کارگردانی معین روح‌الامینی، «بی‌خوابی» به‌کارگردانی رضا جمالی، «فصل انگور» به‌کارگردانی بهروز خرم و انیمیشن کوتاه «درخت ترش» به‌نویسندگی و‌کارگردانی اکبر تراب‌پور به نمایش درخواهند آمد.

در این رویداد آرش خوشخو، منتقد سینما به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه هشتم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفت‌و‌گو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد. اجرای این برنامه را مصطفی ساجدی بر عهده دارد.

فیلم کوتاه «لئو» به‌نویسندگی و‌کارگردانی معین روح‌الامینی در ژانر «کودک - جنگ»، به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمایی جوانان کاشان و معین روح‌الامینی ساخته شده است.

رضا جمالی «بی‌خوابی» را در ژانر «کمدی» کارگردانی کرده است.

«فصل انگور» به‌کارگردانی بهروز خرم و نویسندگی مشترک بهروز خرم و الهام نامی، اثری در ژانر «ملودرام» است.

‌نویسندگی و کارگردانی انیمیشن کوتاه «درخت ترش» را نیز اکبر تراب‌پور در ژانر فانتزی برعهده داشته و این اثر توسط اکبر تراب‌پور و انجمن سینمای جوانان ایران تهیه شده است.


هشتمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ 6 تیرماه ساعت 15 در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره 6 برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب