امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60237 تاریخ انتشار: جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نسرین مرادی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

محصولات حرفه‌ای نقش تندیس آریا جایگزین بسیاری از برندهای خارجی می‌تواند باشد / ویدئوهای خلاقیت و آموزشی برای کودکان تولید کرده‌ایم

خبرایران : مدیرمارکتینگ شرکت نقش تندیس آریا گفت : شرکت نقش تندیس آریا در حال حاضر، بزرگترین تولیدکننده محصولات لوازم‌التحریر، کمک آموزشی و هنری در ایران می‌باشد.
محصولات حرفه‌ای نقش تندیس آریا جایگزین بسیاری از برندهای خارجی می‌تواند باشد / ویدئوهای خلاقیت و آموزشی برای کودکان تولید کرده‌ایم

نسرین مرادی مدیرمارکتینگ شرکت نقش تندیس آریا درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت :  شرکت نقش تندیس آریا از سال ۱۳۴۰ آغاز بکار کرده است . این شرکت عموما توسط خمیربازی آریا شناخته شده، ولی پس از آن گروه محصولات مختلفی مثل پاستل‌های روغنی، مداد و مدادرنگی، چسب ماتیکی، رنگ انگشتی، ظروف غذاخوری و سایر محصولات نیز کم کم اضافه گردید و در حال حاضر، آریا بزرگترین تولیدکننده محصولات لوازم‌التحریر، کمک آموزشی و هنری در ایران می‌باشد.
وی عنوان داشت : گروه آرتیست ما نیز از سال ۱۳۹۹ وارد بازار شده و محصولات حرفه‌ای (همچون مدادرنگی، پاستل، گواش، آبرنگ حرفه‌ای) تولید می‌کند که جایگزین بسیاری از برندهای خارجی می‌تواند باشد.
مرادی افزود : خوشبختانه ما توانسته‌ایم قیمت اقلام را همواره ثابت نگه داریم و حتی از سود خودمان کم کنیم تا اکثر مردم توانایی خرید آن را برای فرزندانشان داشته باشند.
وی ادامه داد : گروه آریا مدام در حال تحقیق و توسعه بر روی محصولات جدید می‌باشد تا کیفیت‌ محصولات روز به روز افزایش یابد. چرا که کیفیت محصول برای ما مهمترین اصل در تولید می‌باشد و از این طریق می‌توانیم با برندهای خارجی رقابت داشته باشیم.
مرادی در خصوص صادرات شرکت هم ابرازداشت : ما به کشورهای ارمنستان، ترکیه، عراق و ... صادرات داریم.
مدیرمارکتینگ شرکت نقش تندیس آریا تاکید کرد : شرکت آریا با تمام توان درحال تولید بهترین محصولات لوازم‌التحریر می‌باشد. با توجه به شرایط سخت تعطیلی مدارس، تحریم و نوسانات نرخ ارز ما توانسته ایم همچنان به رشد و پیشرفت بالای خودمان در ساخت محصولات متنوع ادامه دهیم.
وی تاکید کرد: ما علاوه بر ویدئوهای خلاقیت، ویدیوهای آموزشی برای کودکان شامل: مهارت ها، ادبیات، علوم و .... نیز تولید کرده‌ایم که در سایت آریالند موجود می‌باشد.

معرفی شرکت نقش تندیس آریا:
شرکت نقش تندیس آریا (سهامی خاص) صاحب نام و پیشرو در صنعت نوشت افزار، محصولات آموزشی و هنری می باشد. اکنون تولیدات این شرکت بیش از ۱۳۰ محصول در گروه های انواع خمیر بازی، آبرنگ، رنگ انگشتی، گواش، پاستل روغنی و مداد شمعی، ظروف غذاخوری کودک، چسب ماتیکی، خمیر شنی، مداد تحریر و رنگی، خط کش و انواع محصولات جانبی می باشند.
این شرکت دارای استاندارد سیستم مدیریت رضایت مشتری ISO 10002:2014 و نیز عضو شرکتهای خلاق «برنامه توسعه زیست بوم» معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری می باشد.  محصولات شرکت آریا دارای نشان استاندارد ملی ایران و استاندارد اروپا CE می باشند.
در حال حاضر محصولات این شرکت علاوه بر اینکه پاسخگوی نیاز  کشور است، در امر صادرات نیز نه تنها در سطح خاورمیانه پوشش قابل توجهی داشته است، بلکه در بخشی از بازار اروپا نیز محصولات خود را صادر نموده است.
هم اکنون گروه صنعتی «نقش تندیس آریا»  دارای سه واحد کارخانه مستقل در شهرستان رباط کریم و شهرک صنعتی نصیرآباد می باشد. دفتر مرکزی و دفتر طراحی و تبلیغات در تهران و دفتر فروش در بازار بین الحرمین می باشد. و بیش از ۵۰۰ نفر نیروی انسانی در سطوح مختلف این مجموعه مشغول به کار می باشند. واحد تولیدی جدید (فاز چهارم) آریا نیز واقع در شهرک صنعتی نصیرآباد در حال راه اندازی بوده و نوید بخش محصولات جدید می باشد.

سایت : 

 

aryaland.ir

اینستاگرام :

aryaland.ir

 

محصولات :

 

دفتر مرکزی:

تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیاری، پلاک ۶۶ – طبقه ۳ واحد ۳۰۲
تلفکس: ۲۳-۸۸۶۵۰۶۱۹-۰۲۱

دفتر فروش بازار و شهرستان

تهران، خ پانزده خرداد، بازار آهنگران، کوچه مسجد جامع، پاساژ مکرمی، طبقه اول

دفتر فروش مویرگی تهران

تلفکس: ۲۳-۸۸۶۵۰۶۱۹-۰۲۱

دفتر فروش مویرگی استان البرز

تلفن: ۳۴۲۰۴۸۷۸-۰۲۶
نمابر: ۳۴۲۰۶۷۷۲-۰۲۶

کارخانه شماره ۱ : رباط کریم

تلفن: ۵۶۲۱۲۷۲۷-۰۲۱
نمابر: ۵۶۲۱۲۵۳۵-۰۲۱

کارخانه شماره ۲: (واحد تولید قطعات پلاستیک)

تلفن: ۵۵۶۲۱۶۴۱۹-۰۲۱
نمابر: ۵۶۲۱۲۵۳۵-۰۲۱

کارخانه شماره ۳: شهرک صنعتی نصیرآباد

تلفن: ۲۲-۵۶۳۹۰۱۱۵-۰۲۱
نمابر: ۲۳-۵۶۳۹۰۱۲۳-۰۲۱

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب