امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60220 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدرضا دادجو درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت حقیقت دادجو 100 نوع عرقیات سبک ، سنگین و ترکیبی تولید می‌کند/ ارسال خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان از طریق سایت برای مشتریان رایگان می‌باشد

خبرایران : مدیرعامل شرکت حقیقت دادجوگفت: از سال ۱۳۶۵ با هدف تولید بهترین عرقیات سبک ، سنگین و ترکیبی ( با طبیعت گرم سرد معتدل ) از انواع گیاهان دارویی و مرغوب، با کیفیت بالا و البته با قیمت مناسب در قمصر کاشان، شروع به کار کردیم .
شرکت حقیقت دادجو 100 نوع عرقیات سبک ، سنگین و ترکیبی تولید می‌کند/ ارسال خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان از طریق سایت برای مشتریان رایگان می‌باشد

محمدرضا دادجو مدیرعامل شرکت حقیقت دادجو درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت:   ما در حدود 100 نوع محصول تولید می‌کنیم که شامل: عرقیجات و شربت‌های گیاهی می‌باشد که در عطاری‌ها و همچنین در فروشگاه‌های شهروند و اتکا عرضه می‌شود.
وی عنوان داشت : فصل گلاب‌گیری از اوایل اردیبهشت آغاز شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد و گل قمصر به لحاظ کیفیت و آب و هوا (معتدل) از بقیه مناطق گلاب مرغوب‌تری ارائه می‌دهد.
دادجو افزود : همچنین برای مشتریانی که از طریق سایت ما بالای ۳۰۰ هزار تومان خرید کنند ارسال رایگان می‌باشد.
وی ابرازداشت : از سال ۱۳۶۵ با هدف تولید بهترین عرقیات سبک ، سنگین و ترکیبی ( با طبیعت گرم سرد معتدل ) از انواع گیاهان دارویی و مرغوب، با کیفیت بالا و البته با قیمت مناسب در قمصر کاشان، شروع به کار کردیم و امروز در چهارمین دهه فعالیت خودمون هستیم.
مدیرعامل شرکت حقیقت دادجواضافه کرد : محصولات ما متنوع بوده و نشان سیب سلامت از غذا و دارو ، نشان استاندارد ملی ایران ، گواهینامه مدیریت ISO 9001 در سال 2015، گواهینامه رضایتمندی کیفیت و مشتری ISO 10002 در سال 2014 رو در کارنامه کاری خودمان داریم.
وی با اشاره به اینکه معتقدیم احترام به مشتری هیچ نقطه پایانی ندارد گفت : سال 1995 به عنوان واحد نمونه صنایع کوچک اصفهان انتخاب شدیم و چندین سال متوالی واحد نمونه گلاب و عرقیات گیاهی ایران رو به خودمون اختصاص دادیم. در همه این سالها تمام تلاش مان در تولید با کیفیت ترین محصولات و پاسخگویی به نیاز مشتریان بوده واز مشاوره متخصصان طب سنتی، پیشنهادات مشتریان عزیز و تجارب کاری خودمان نهایت بهره را برده ایم تا برای شما بهترین باشیم.


آدرس واحد تولیدی:

کاشان، قمصر، جنب شهرداری، خیابان ولیعصر، گلاب حقیقت دادجو
آدرس سایت:

haghighatdadjoo.com


آدرس اینستاگرام:

haghighatdadjoo

آدرس دفتر تهران:

خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک‌وی، خیابان خرسند

تلفن کارخانه: ۰۳۱۵۵۶۴۱۵ و ۳۰۱۰
تلفن دفتر تهران: ۰۲۱۷۷۹۷۳۰۰۵ و ۶
شماره تماس: ۰۹۱۲۳۸۳۸۲۵۶

 

شنبه تا پنج شنبه، ساعات اداری پاسخگوی شما هستیم شماره تماس : 021 - 77973005 - 6

آدرس ایمیل: haghighatdadjoo@gmail.com

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب