امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60196 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی صفر زاده در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

بتادنت ۴۵سال درزمینه تجهیزات دندانپزشکی فعالیت دارد/ متاسفانه تحریم‌ها و نوسانات نرخ ارز تاثیر منفی بر روی قیمت محصولات دارد/ صدا و سیما برای بهداشت دهان و دندان برای خانواده‌ها برنامه‌سازی کند

خبرایران : رئیس هیئت مدیره شرکت بتا دندان ماکو (بتادنت) گفت : متاسفانه سیاست دولت همواره بر آن بوده که هزینه‌های پزشکی و دندانپزشکی تحت پوشش بیمه قرار نگیرد و مردم با درآمد ناچیز هزینه‌های گزافی برای درمان پرداخت می‌کنند که این وظیفه صدا و سیماست که نسبت به آگاهی دولت اقدام کند و همچنین برای بهداشت دهان و دندان در خانواده‌ها برنامه‌سازی نماید.
بتادنت ۴۵سال درزمینه تجهیزات دندانپزشکی فعالیت دارد/ متاسفانه تحریم‌ها و نوسانات نرخ ارز تاثیر منفی بر روی قیمت محصولات دارد/ صدا و سیما برای بهداشت دهان و دندان برای خانواده‌ها برنامه‌سازی کند
علی صفرزاده رئیس هیئت مدیره شرکت بتا دندان ماکو (بتادنت) درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:۴۵ سال است که در زمینه تجهیزات دندانپزشکی فعالیت داریم و خوشبختانه تولیدات از لحاظ کیفیت و بسته‌بندی ما قابل رقابت با محصولات اروپایی است .
وی تصریح کرد: تمامی استانداردهای داخلی و بین‌المللی همچون cuk iso را کسب کرده‌ایم و همچنین صادرات به کشورهای روسیه، ترکیه و اروپا داریم.
صفرزاده عنوان داشت : شرکت ما ۱۶۰ نفر پرسنل فعال دانش‌آموخته رشته مهندسی دارد و به لحاظ تولید داخل به خودکفایی رسیده‌ایم.
وی ادامه داد : محصولات ما شامل ؛ دندانهای مصنوعی (۱۲ نوع)، آبتیل سیلر دندانپزشکی و خمیر قالب‌گیری است که در آینده نزدیک چندین محصول دیگر نیز به تولیداتمان اضافه خواهیم کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت بتادنت افزود : متاسفانه بحث تحریم‌ها و نوسانات نرخ ارز تاثیر منفی بر روی قیمت محصول (تا ۵۰ درصد) دارد ولی همواره تلاش کرده‌ایم تا این افزایش قیمت کم باشد و بر کیفیت آن بیفزاییم.
وی تاکید کرد : متاسفانه سیاست دولت همواره بر آن بوده که هزینه‌های پزشکی و دندانپزشکی تحت پوشش بیمه قرار نگیرد و مردم با درآمد ناچیز هزینه‌های گزافی برای درمان پرداخت می‌کنند که این وظیفه صدا و سیماست که نسبت به آگاهی دولت اقدام کند و همچنین برای بهداشت دهان و دندان در خانواده‌ها برنامه‌سازی نماید.
صفرزاده ابرازداشت : همچنین ما نیازمند حمایت دولت می‌باشیم که متاسفانه تاکنون هیچ کمکی دریافت نکرده‌ایم و در مناطق آزاد مجبور به پرداخت مبالغ هنگفت برای امور گمرکی هستیم.
 
 
آدرس کارخانه: 
آذربایجان غربی، شهرستان ماکو، منطقه آزاد ماکو، شهرک‌ صنعتی فاز ۱ ماکو، شرکت بتا دندان ماکو
شماره تماس: ۰۹۱۲۱۰۹۵۹۲۷
 آدرس:  تهران ،میدان انقلاب، بعد از جمالزاده شمالی، ساختمان 139 پلاک 61 واحد 1
 شماره های تماس:
۰۹۹۳۳۰۳۹۲۲۳
۰۲۱-۶۶۵۹۳۶۲۴
۰۲۱-۶۶۹۴۶۴۵۱-۳
 آدرس ایمیل:
 
 
 

سیلر عصب کشی و پر کردن کانال ریشه دندان

سیلر بتا آر سی اس محصول مشترک شرکت بتا دنت و ترادنت آلمان می باشد و تحت لیسانس این شرکت آلمانی تولید و بسته بندی می گردد 

خمیر قالب گیری دندانپزشکی ترا دنت

 بر پایه سیلیکون تراکمی  دو مرحله ای (پوتی + لایت بادی )

از ترکیب رزین آلی سیلوکسان با فیلرهای با اندازه ذرات میکرونایزه شده به همراه مواد پایدار کننده پوتی و لایت بادی تولید می گردد 

محصولات دندان پزشکی بتادنت

 

 

محصولات دندانسازی

تمامی محصولات دندان سازی

آکریلیک

دندان مصنوعی

لوازم جانبی

 

 

 

 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
صفحه نخست تماس با ما درباره ما تعرفه آگهی جستجوی پیشرفته آرشیو مطالب RSS
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب