امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60184 تاریخ انتشار: شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افتتاح اولین نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن بومرنگ

اولین نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ و روغن بومرنگ باهمت جمعی از هنرمندان و دانشجویان دانشکده شریعتی تهران درروزجمعه ۴اسفندماه ۱۴۰۲درنگارخانه اریک برگزارشد.
افتتاح اولین نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن بومرنگ

اولین نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ و روغن بومرنگ باهمت جمعی از هنرمندان و دانشجویان دانشکده شریعتی تهران درروزجمعه ۴اسفندماه ۱۴۰۲درنگارخانه اریک برگزارشد درحاشیه برگزاری این نمایشگاه مرضیه سامعی از مدرسین دانشکده شریعتی تهران اظهار داشت:هدف از برگزاری این نمایشگاه کمک به رشد هنری دانشجویان جوان و آشنایی آنها با دنیای هنر بوده است.

سامعی ادامه‌داد:اساتید و بزرگان هنر این سرزمین بایددرراستای رشد حرفه ای دانشجویان تلاش بیشتری کرده وفارغ از بازی های سیاسی و اجتماعی استعدادهای آنها را پرورش داده و درجهت درآمدزایی این هنرمندان در رشته هنرهای تجسمی سعی وافری راازخودشان نشان دهند .

وی خاطرنشان کرد:این رویداد اولین قدم برای ورود این هنرمندان به بازار حرفه ای نقاشی است احمد کوچکیان فردمدیرمسوول نگارخانه اریک که منحصربفرد ترین و فعال ترین نگارخانه شرق تهران است  و هدف از برگزاری این نمایشگاه گروهی دیده شدن و تشویق هنرمندان جوان وطالب هنراست.

وی اضافه کرد:دراین نمایشگاه ۲۲اثر در سبکهای مختلف از جمله رئال؛سورئال؛کوبیسم; امپرسیونیسم و انتزاعی بردیواراین نگارخانه به نمایش گذاشته شده است و همواره سعی ما بر این بوده است که حامی هنرمندان خودآموخته ؛پیشکسوتان و بخصوص دانشجویان جوان و معرفی آنها به جامعه هنری ایران باشیم که در واقع هنرمندان منزوی و طرد شده ازجامعه به کف جامعه هنری برگردند.

وی یادآور شد:نگارخانه اریک دراین راستا سعی بر شناخت نخبگان هنر و معرفی آنها به اکسپوها وبنیالهای بین‌المللی را داشته ودرواقع هنرمندان نسل‌های آینده از بین همین جوانان مشتاق هنر انتخاب و معرفی خواهند شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب