امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60146 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در راستای خدمت رسانی و تکریم مشتریان:

افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر لرستان

خبرایران : دکتر آقادادی مدیر عامل بیمه کوثر و هیئت همراه برای ارزیابی و رصد عملکرد سرپرستی و همچنین افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر، در استان لرستان حضور یافت.
افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر لرستان
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه کوثر، در آستانه آغاز ایام الله دهه فجر، ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان لرستان طی مراسمی با حضور دکتر آقادادی، برخی از معاونین و مدیران ستادی بیمه کوثر، نمایندگان صنایع و ساتا و تعدادی از فرماندهان لشکری و کانون های بازنشستگان ن.م در استان لرستان افتتاح شد.

دکتر آقادادی ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان لرستان افتتاح ساختمان جدید سرپرستی را به نمایندگان و همکاران و ذی نفعان بیمه کوثر در این استان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این اتفاق در راستای موفقیت بیش از پیش‌ و رضایتمندی مشتریان بیمه کوثر باشد.

همچنین ایشان در برنامه‌ای از صنایع دفاع و کارخانه سیمان دورود به عنوان بیمه‌گذاران بزرگ بیمه کوثر بازدید و با مدیران آنها دیدار و در جریان پروژه‌های جاری و در پیش روی آنها قرار گرفت.

در ضمن آدرس ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر لرستان در شهر خرم آباد، خیابان آیت الله کاشانی، نبش پل دارایی زاده می‌باشد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب