امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60131 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۳:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در فرهنگسرای ابن سینا ؛

آلبوم «سایه» اثر حامد حاتم رونمایی شد

خبرایران : مراسم رونمایی از آلبوم سایه اثری از حامد حاتم، 22 تیرماه سال جاری در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد.
آلبوم «سایه» اثر حامد حاتم رونمایی شد

به گزارش خبرایران، حامد حاتم در این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان، عوامل آلبوم و کودکان کار برگزار شد، گفت: آلبوم سایه نتیجه سالها تلاش من در زمینه موسیقی است و امیدارم مورد توجه مردم قرار بگیرد.

وی در رابطه با نامگذاری آلبوم سایه افزود: من همیشه حس میکردم موسیقی مانند یک سایه به دنبال من است، به همین دلیل آلبوم را سایه نامگذاری کردیم و اگر استقبال مردم از آن خوب باشد تا آلبوم "سایه 3" ادامه خواهم داد.

حاتم ادامه داد: فعالیت موسیقی من از سال 85 آغاز شد اما به صورت جدی در سال 89 و با ساخت یک قطعه برای آلبوم پسران آفتاب مشرق، تصمیم به خوانندگی و جمع آوری آلبوم برای خودم گرفتم. وی با اعلام اینکه آلبوم سایه اولین آلبوم منتشر شده از اوست افزود: مجوزهای آلبوم دوم هم گرفته شده و به زودی روانه بازار خواهد شد.

در ادامه فرخنده فرمانی زاده بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با حضور در این مراسم  ضمن اعلام حمایت از آلبوم سایه و خواننده آن گفت: حامد حاتم جوان بسیار با استعدای است و آینده روشنی را برای اون پیش بینی میکنم چرا که پشتکار بالایی دارد و عاشق کار موسیقی است.

وی در ادامه افزود: موسیقی با روح انسان ها سرو کار دارد و من بسیار به این هنر علاقه دارم اما متاسفانه از جامعه موسیقی ما حمایت نمیشود؛ امیدوارم مسئولان امر با سختگیری کمتر از فعالان در این عرصه حمایت کنند.

لازم به ذکر است آلبوم سایه دارای 9 قطعه به نام های دیوونه، جاده طولانی، هرجای دنیا که باشم، با توام، من از تو دل نمیکنم، دلبستگی، تردید، عشق موندگارم و دنیامو به هم نزن، میباشد.  

 


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب