امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60091 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طاها ستاره‌پور درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

گروه کارخانجات سنگ همافرنو تولید کننده انواع سنگ تراورتن با برند(مستر سیلور Mr silver) است/ سنگ های همافرنو برای صادرات نیازمند حمایت ارگان‌های بالادستی است / بوتیک سنگ همافرنو متخصص فراوری سنگ صیقلی ، چرمی و صادرکننده نمونه سنگ تراورتن است

خبرایران : گروه کارخانجات سنگ همافرنو با برند (mester silver) گفت : ما متخصص فراوری سنگ صیقلی و چرمی و صادرکننده نمونه سنگ تراورتن به سراسر دنیا با 48 سال سابقه کار در زمینه انواع سنگ هستیم و منیازمند حمایت ارگان‌های بالادستی هستیم تا امر صادرات را برای ما هموار کنند.
گروه کارخانجات سنگ همافرنو تولید کننده انواع سنگ تراورتن با برند(مستر سیلور Mr silver) است/ سنگ های همافرنو برای صادرات نیازمند حمایت ارگان‌های بالادستی است / بوتیک سنگ همافرنو متخصص فراوری سنگ صیقلی ، چرمی و صادرکننده نمونه سنگ تراورتن است

طاها ستاره‌پور مدیرعامل گروه کارخانجات سنگ همافرنو با برند (mester silver)  درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : ما از سال ۱۳۴۴ در گروه کارخانجات سنگ همافرنو با برند (mester silver) مشغول بکار هستیم و به تولید انواع تراورتن سیلور می‌پردازیم.
وی افزود : مشتریان ما اکثرا انبوه‌سازان، ساختمان‌سازان، طراحان، معماران و صادرکنندگان می‌باشند.
ستاره‌پور تصریح کرد : سنگ تراورتن بخاطر تنوع رنگ و استحکام بالا و انرژی مثبت خود، سنگ همیشه جوان نیز نام دارد.
وی عنوان داشت : برند جدید ما در حدود ۶ ماه است که به ثبت رسیده است.
مدیرعامل گروه کارخانجات سنگ همافرنو تاکید کرد : ما نیازمند حمایت ارگان‌های بالادستی هستیم تا امر صادرات را برای ما هموار کنند.

 

درباره بوتیک سنگ همافرنو:

متشکل از سنگبری های همافرنو ، همافر و ستاره سنگ کویر می باشد.

همافر در سال ۱۳۵۲ به عنوان سومین سنگبری دائر در شهرک صنعتی محمودآباد (بزرگترین شهرک صنعتی سنگ کشور) تأسیس گردید. طولی نکشید که بدنبال گسترش فعالیت ها و محصولات به عنوان تولیدکننده بزرگ کشور در عرصه سنگ، نیاز به فضایی بزرگتر احساس می شد. پیرو ساماندهی سفارشات و گسترش بازار، همافرنو در سال ۱۳۶۲  و ستاره سنگ کویر در سال ۱۳۹۸ تأسیس شد.

عمده تولیدات “همافر” و “همافرنو” تراورتن سفید و کرمی چرمی تکاب می باشد.

و عمده تولیدات ستاره سنگ کویر تراورتن صیقلی (سیلور، دودی، خرمایی) تکاب می باشد.

بوتیک سنگ همافرنو صادر کننده برتر سنگ تراورتن به سراسر دنیاست و تلاش دارد تا با کیفیت عالی و استاندارد رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماید.

بیوگرافی

حاج غلامعلی ستاره پور ابتدا سنگبری زمردین تهران را در سال ۱۳۴۲ راه اندازی نموده و سنگ لاشتر و چالوس را فرآوری می کرده است و با بستن قرارداد های بزرگ سنگ ساختمان های “مجلس” ، “دانشگاه صنعتی شریف” و “بیمارستان اوین درکه” را تأمین نمود.

بعدها در سال ۱۳۵۲ سنگبری همافر را در اصفهان پایه گذاری کرد و سپس در طرح گسترش فضای شغلی خود همافرنو را در سال ۱۳۶۲ افتتاح می کند.

در حال حاضر مدیریت سنگبری های یاد شده را به پسران و برادرزاده اش طاها ستاره پور، محمد عطا ستاره پور و محمد ستاره پور سپرده است.

این مجموعه سالانه هزاران متر مربع به سراسر دنیا صادر می کنند.

 

تماس با ما

همافرنو:اصفهان، شهرک صنعتی محمودآباد، خیابان 10

ستاره سنگ کویر: اصفهان، شهرک صنعتی محمودآباد، خیابان 8

همافر:اصفهان، شهرک صنعتی محمودآباد، خیابان 9

تلفن : 8072 119 913 0

موبایل : 2088 092 912 0

ایمیل:contact@homafarno.com

وب:https://homafarno.com/

 

اینستاگرام : 

mrsilver_group

 

 

انواع سنگ تراورتن

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب