امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهندس دامون نوری در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

بنیان مرصوص دامون ، طراح و تولید کننده تجهیزات پزشکی بومی در داخل ایران است / دستگاه ویدئو لارنگسکوپ برای اولین بار در کشور تولید شده / دستگاه اکسیژن‌ساز شرکت بنیان مرصوص دامون هوشمند و سخنگو بوده و نسبت به نوع مشابه خارجی قیمت بسیار کمتری دارد

خبرایران : مدیرعامل شرکت بنیان مرصوص دامون گفت : محصولات ما در زمینه تنفسی شامل؛ دستگاه ویدئو لارنگسکوپ جهت اینتوباسیون (لوله‌گذاری بر روی تراشه بیمار) که برای اولین بار در کشور تولید شده است.
بنیان مرصوص دامون ، طراح و تولید کننده تجهیزات پزشکی بومی در داخل ایران است /  دستگاه ویدئو لارنگسکوپ برای اولین بار در کشور تولید شده / دستگاه اکسیژن‌ساز شرکت بنیان مرصوص دامون هوشمند و سخنگو بوده و نسبت به نوع مشابه خارجی قیمت بسیار کمتری دارد

مهندس دامون نوری مخترع و مدیرعامل شرکت بنیان مرصوص دامون در گفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت بنیان مرصوص دامون به عنوان یک مجموعه دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان اردبیل واقع شده و حوزه کاری شرکت طراحی و تولید انواع تجهیزات پزشکی در داخل کشور می باشد.
این مخترع نام آشنای حوزه پزشکی کشورمان تصریح کرد : شرکت بنیان مرصوص دامون در سال 92 به شماره ثبت 449011 در سازمان ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده و فعالیت خود را آغاز نموده است.
وی عنوان داشت : محصولات ما در زمینه تنفسی شامل؛ دستگاه ویدئو لارنگسکوپ جهت اینتوباسیون (لوله‌گذاری بر روی تراشه بیمار) که برای اولین بار در کشور تولید شده است. این دستگاه برای لوله گذاری در اتاق عمل استفاده میشود .
مهندس نوری ادامه داد : این دستگاه با دانش داخلی و تکیه بر توانمندی مختصصان داخلی کشور طراحی و به مرحله تولید رسیده و در مقایسه با محصولات خارجی مشابه دارای کیفیت بهتر و قیمت به مراتب پایین تری می باشد..
وی خاطرنشان کرد : این دستگاه وارداتی شرکتی آلمانی بوده هزینه های سنگینی را به جامعه سلامت کشور تحمیل می کند. با تولید این دستگاه در داخل با قیمتی کمتر از نمونه خارجی و با همان کیفیت گامی موثر در بهبود خدمات رسانی کشورمان شده ایم.
مهندس نوری تاکید کرد : همچنین محصول دیگر ما اکسیژن‌ساز می‌باشد که شامل سیستم هوشمند و سخنگو است و نسبت به نوع مشابه خارجی قیمت بسیار کمتری دارد.
وی  افزود : محصولات ما در سطح کشور توزیع می‌شود و ما واقعا نیازمند حمایت دولت هستیم تا با دادن وام‌های بلند مدت به ما کمک کند. ضمن اینکه مشکل اساسی ما، واردات دستگاه‌های خارجی به کشورمان است.

آدرس سایت:

www.bmdamoon.com

 آدرس اینستاگرام:

bmdamoon

 

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس برای سفارش

برای سفارش محصولات تماس بگیرید.

 

آدرس ما : اردبیل، میدان باکری، پارک علم و فناوری استان اردبیل، طبقه4، واحد6

 

آشنایی با لباس ایزوله

این لباس جهت محافظت کادر درمان در مقابل بیماری کویید 19 یا همان کرونا طراحی شده است که دارای دو فیلتر دارای تاییده اروپا می باشد.

بنیان مرصوص دامون | تولید کننده تجهیزات پزشکی بومی | لباس ایزوله پزشکی | ویدیو لارنگوسکوپ - شرکت دانش بنیان
بنیان مرصوص دامون | تولید کننده تجهیزات پزشکی بومی | لباس ایزوله پزشکی | ویدیو لارنگوسکوپ - شرکت دانش بنیان
بنیان مرصوص دامون | تولید کننده تجهیزات پزشکی بومی | لباس ایزوله پزشکی | ویدیو لارنگوسکوپ - شرکت دانش بنیان
بنیان مرصوص دامون | تولید کننده تجهیزات پزشکی بومی | لباس ایزوله پزشکی | ویدیو لارنگوسکوپ - شرکت دانش بنیان

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب