امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59926 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۴:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با کارکنان

خبرایران : برنامه‌ی عملیاتی بیمه دی در سال ۱۴۰۳ از سوی مدیرعامل این شرکت تبیین شد.
برگزاری نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با کارکنان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ نشست مدیرعامل شرکت بیمه دی با کارکنان سراسر کشور با هدف تبیین برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ ، با حضور کلیه معاونین و مدیران ستادی به صورت حضوری و مدیران و کارکنان شعب و همچنین همکاران ستاد به صورت وبینار و برخط برگزار و در این نشست، طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی اظهار کرد: رکن اصلی موفقیت و توفیق هر سازمانی را، سرمایه انسانی آن تشکیل می‌دهد. به همین دلیل است که می‌بایست طی مفاهمه و گفتمان میان همکاران، به یک اجماع در مفاهیم، اهداف و رویکردها دست یابیم تا بتوانیم به اهداف کلان شرکت نائل شویم.وی افزود: مهم‌ترین هدف هر بنگاه اقتصادی سودآوری و تأمین رضایت‌مندی سهامداران است. به همین منظور شرکت بیمه دی در تلاش است با تأکید بر سودآوری پایدار، در مسیر برنامه‌های خود گام بردارد. این شرکت توانسته در ماه‌های اخیر، نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، فروش خوبی را تجربه نماید و پیش بینی‌ها حاکی از آنست که در ادامه و تا پایان سال نیز، 17 هزار میلیارد تومان رشد فروش داشته باشیم که حدود 90 درصد رشد نسبت به سال گذشته را شامل می‌شود.

موهبتی با تأکید بر مقوله‌ی فروش تصریح کرد: در زمینه‌ی فروش باید توجه نمود آن‌چه که مد نظر است؛ فروش باکیفیت است. زیرا نمی‌بایست سبد پرتفوی شرکت به جای کسب منفعت از فروش، دچار نوسانِ منفی شود. و این مهم از طریق سیستم نظارتی برنامه عملکرد به صورت مکرر پایش می‌شود و رابطه مستقیمی بین دریافتی همکاران با فروش با کیفیت وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به دستاوردهای بیمه دی عنوان کرد: این شرکت توانسته است ضریب خسارت خود را به صورت قابل توجهی کاهش دهد. اما با این وجود به نظر می‌رسد به برنامه‌های منسجم‌تری برای ادامه این روند نیاز داریم. همچنین این شرکت در رتبه دوم فروش بین شرکت‌های بیمه خصوصی قرار دارد که تلاش همکاران و شبکه فروش در این زمینه، قابل تقدیر است.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت بیمه دی با بیان اینکه شرکت نسبت به میانگین‌های صنعت بیمه، شرایط قابل قبولی دارد، گفت: در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف صنعت باید پیشرو و پیشگام باشیم. اهداف را بزرگ ببینیم و گام‌های بلندی برای نیل به آن‌ها برداریم. توانمندسازی شبکه فروش و افزایش دانش و مهارت‌های ایشان، از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند مسیر موفقیت را هموارتر نماید. همچنین اعتماد و تفویض اختیار به شبکه فروش می‌تواند زمینه‌ساز رشد انگیزه‌ها و ایده‌ها باشد.

وی همچنین ضمن تبیین برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ گفت: برنامه عملیاتی باعث می‌شود نظام اداری از روزمرگی فاصله بگیرد و در همین راستا، با برنامه‌ریزی توانستیم ارزش سهام شرکت را با رشد 136 درصدی در شرایط مطلوبی نسبت به میانگین صنعت بیمه قرار دهیم. همچنین افزایش سرمایه مصوب در مجمع شرکت می‌تواند زمینه‌ساز ارزش آفرینی برای مجموعه باشد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری به میزان 2.8 برابر سودآوری بیشتر نسبت به سال گذشته را تجربه نماییم.

مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر پویایی شعب و مدیریت‌های استان‌ها تصریح کرد: شناخت بازارهای مغفول مانده و ورود و فروش باکیفیت در این بازارها و همچنین فعالیت قابل قبول در تمامی رشته‌های بیمه‌ای می‌تواند، رشد قابل توجهی را در روند تحقق اهداف شرکت منجر شود.

وی اذعان کرد: در مسیر پیشرفت و تحول، اقتضائات و الزاماتی وجود دارد. از جمله شناخت هدف، اجماع بر روی هدف، باور هدف و وفاداری و پایبندی به هدف. بنابراین می‌بایست این اهداف به درستی و برای تمامی ارکان شرکت تبیین شود تا همه به ابعاد آن کاملاً و عمیقاً آشنا باشند. برنامه محوری، افزایش مهارت، به روز رسانی دانش، ایجاد مزیت رقابتی به وسیله نوآوری و خلاقیت، از خود گذشتگی و همبستگی از جمله مؤلفه‌هایی است که برای تحقق اهداف باید مورد توجه قرار گیرند.

مدیرعامل بیمه دی در پایان این‌نشست گفت: اعتقاد قلبی دارم که به فضل الهی و تلاش و انسجام سازمانی می‌توانیم آینده روشنی را برای شرکت محبوب بیمه دی رقم بزنیم.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب