امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59922 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمدرضا آریان نژاد در نشست خبری اعلام کرد؛

فردا M4 خودروی جدید فردا موتورز به عنوان یک MPV در نمایشگاه خودرو رونمایی شد/ خودروسازی فردا تقریبا در تمام سگمنت ها محصولی برای عرضه دارد

خبرایران : مدیر بازاریابی خودروسازی فردا موتورز گفت : با توجه به اینكه خودروسازی فردا تقریبا در تمام سگمنت ها محصولی برای عرضه دارد، در برنامه هایی كه با مطالعه نیاز بازار صورت می گیرد، در صورت نیاز به گسترش محصولات در سگمنت های حاضر می پردازیم.
فردا M4 خودروی جدید فردا موتورز به عنوان یک MPV در نمایشگاه خودرو رونمایی شد/ خودروسازی فردا تقریبا در تمام سگمنت ها محصولی برای عرضه دارد

به گزارش خبرایران، نشست خبری «خودروسازی فرداموتورز » 30 اردیبهشت ماه 1401 درچهارمین نمایشگاه خودروی تهران با حضور«محمدرضا آریان نژاد» مدیر بازاریابی فردا موتورز و اصحاب رسانه برگزار ودراین نشست خبری «محمدرضا آریان نژاد» مدیر بازاریابی فردا موتورزاظهارداشت : با توجه به استقبال انجام شده از محصول « FMC SX5» برنامه داریم تا در کنار نسخه فعلی، تیپ دیگری از این کراس اوور را مونتاژ و روانه بازار کنیم.

آریان نژاد درخصوص مشخصات تیپ جدید SX5 تصیح کرد: موتور1.5 لیتری این خودرو از نوع تنفس طبیعی به توربو شارژ تغییر کرده و برخی دیگر از ویژگی های فنی و امکاناتی آن نیز ارتقا پیدا می کند.

وی با اشاره به رونمایی این شرکت از خودرو جدید جدید «FMC M4 » تاکید کرد: با مطالعاتی كه صورت گرفت و با توجه به نیاز جامعه به خودروهایی با فضای مناسب و بالاخص كه این خودرو در رده محصولات لوكس قرار دارد  با توجه به آپشن های عالی آن تصمیم به ارائه آن به بازار ایران گرفتیم و مطمئن هستیم  استقبال خوبی ازاین محصول خواهد شد.

 مدیر بازاریابی خودروسازی فردا افزود : با توجه به اینكه خودروسازی فردا تقریبا در تمام سگمنت ها محصولی برای عرضه دارد، در برنامه هایی كه با مطالعه نیاز بازار صورت می گیرد، در صورت نیاز به گسترش محصولات در سگمنت های حاضر می پردازیم.

وی درمورد وقفه ای كه در عرضه خودروی سدان  FMC 511 ایجاد شده هم ابرازداشت: این محصول هم اكنون در حال تولید در خط فردا موتورز است و به زودی با خبرهایی تازه برای عرصه آن در خدمت مشتریان عزیز خواهیم بود.

آریان نژاد درخصوص شبکه خدمات فروش وپس ازفروش این شرکت هم خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۶ نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور داریم و می خواهیم تا از ظرفیت ۱۱۷ نمایندگی موجود در گروه خودرویی خود برای توسعه شبکه عاملیت های فردا موتورز استفاده کنیم.

وی درخصوص اهداف این شرکت در سال ۱۴۰۱ تصریح کرد : امروز کارخانه فردا موتورز با ظرفیت خوبی به تولید SX5، T5 و ۵۱۱ مشغول است و به زودی تولید خودرو خانوادگی و مسافرتی FMC M4 را هم شروع می کند. در کنار این محصولات، برنامه داریم تا در سال جاری یک سدان کلاس C و نسخه توربو شارژر SX5 را هم به بازار عرضه کنیم.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب