امروز: چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ [2022/08/10]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59910 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همایش تببین اهداف خدمات پس از فروش در سال ۱۴۰۱ برگزار شد؛

«طرح تحول کیفیت» در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اجرایی می‌شود

خبرایران : همایش تببین اهداف و برنامه‌های ارتقای رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش در راستای «طرح تحول کیفیت» برگزار شد.
«طرح تحول کیفیت» در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اجرایی می‌شود
به گزارش خبرایران از ایکوپرس- در این همایش، بابک سلاجقه مدیر عامل ایساکو برنامه‌های سال ۱۴۰۱ در حوزه خدمات پس از فروش شرکت را به معاونان، مدیران ستاد و دفاتر منطقه‌ای و کارشناسان حوزه خدمات پس از فروش ابلاغ کرد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، مدیر عامل ایساکو اهداف پیش روی مجموعه در زمینه خدمات پس از فروش را که بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری، فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری محترم در بازدید از ایران‌خودرو و دستورهای ویژه وزیر صمت و نیازمندی‌های مشتریان طرح‌ریزی شده بود، تبیین و توقعات و انتظارات خود را به صورت شفاف برای مجموعه مطرح کرد.
معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز در این همایش ضمن تشریح اهداف شرکت گفت: حدود نیمی از هموطنان و خانواده‌های ایرانی به صورت مستقیم از محصولات و خدمات فروش و پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو استفاده می‌کنند و از این رو مسوولیت خطیری در قبال تک‌تک مشتریان به عهده ماست و برنامه سال جاری به نحوی تنظیم شده که امتیاز شاخص رضایت مشتریان از عدد ۷۹۳ به عدد ۸۱۰ ، امتیاز رضایت از تامین قطعات از ۷۶۰ به ۸۰۰ و امتیاز رفتار با مشتری از ۸۴۳ به ۹۲۰ ارتقا پیدا کند. همچنین دستیابی به رکورد یک روز بدون شکایت از خدمات پس از فروش در سال جاری از دیگر اهداف مجموعه است. 
 ماشااله وردینی ادامه داد: شرکت ایساکو در حال حاضر در ۲۶۲ شهرستان کشور نمایندگی دارد و با پوشش ۸۷ درصدی در شهرهای کشور، برنامه توسعه کیفی و کمی نمایندگی‌ها را در نیز در دستور کار خود دارد. از سوی دیگر از آن‌جا که نمایندگی‌ها، به عنوان مهم‌ترین بازوی اجرایی گروه صنعتی ایران‌خودرو همواره در کنار ما هستند، بهبود وضعیت کسب و کار و وضعیت اقتصادی و درآمدی آن‌ها نیز از دیگر اهداف ما تعریف شده است. چرا که در نهایت نمایندگی‌های مجاز، نقش تعیین کننده‌ای در افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش دارند.
 
در این همایش، پس از ابلاغ اهداف شش‌گانه کیفی توسط معاونت کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو به شبکه خدمات پس از فروش، تمامی حاضران متعهد شدند در سال ۱۴۰۱، بیش از پیش در مسیر تحقق اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو و ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش بکوشند. 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب