امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59859 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهندس محمد کاظمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

پترو کیمیا آروین بخش گسترده‎ای از تجهیزات ثابت پترو پالایشی را می‌سازد

خبرایران : رئیس هیئت مدیره شرکت پترو کیمیا آروین با اشاره به ظرفیت‌های زیادی که در این شرکت وجود دارد گفت: در حال حاضر مهندسی، تامین و ساخت انواع تجهیزات ثابت در پتروشیمی‌ها و پالایشگاههای کشور را انجام می‌دهیم.
پترو کیمیا آروین بخش گسترده‎ای از تجهیزات ثابت پترو پالایشی را می‌سازد

 مهندس محمد کاظمی رئیس هیئت مدیره شرکت پترو کیمیا آروین در حاشیه برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران درگفتگو با خبرایران در خصوص این نمایشگاه اظهارداشت: نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، یکی از رویدادهای بزرگ کشور است که در دوسال اخیر به دلیل پاندمی کرونا، متاسفانه شرکت‌های فعال در این صنعت نتوانستند آنطور که باید حضور موثری داشته باشند. وی افزود: خوشبختانه در سال جاری به دلیل واکسیناسیون سراسری، شرکت‌ها با انگیزه بیش از پیش در این نمایشگاه شرکت کردند.
مهندس کاظمی افزود: ما نیز همچون سایر رقبا، با قدرت در نمایشگاه حضور یافته‌ایم تا هم دستاوردهایمان را به نمایش بگذاریم و در کنار آن اهداف مورد نظرمان را دنبال کنیم. در این صنعت تلاش می‌کنیم بتوانیم برای کشور گام مثبتی برداریم.
رئیس هیئت مدیره شرکت پترو کیمیا آروین در ادامه اظهار داشت: شرکت پتروکیمیا به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در شهر اهواز فعالیت می‎کند. در حال حاضر دارای بیش از ۱۵۰ نیروی فعال هستیم که شامل دپارتمان‌های مختلف می‌باشد.
وی تصریح کرد: در بحث نگاه به آینده و کمبودهایی که به دلیل تحریم‌ها در این صنعت به چشم می‌خورد؛ باید نیازسنجی کنیم و ببینیم چه مواردی در حوزه فعالیت‌مان در این صنعت موثر است. یکی از موثرترین این موارد، مجموعه محصولات تولیدی ماست.  با توانمندی و ظرفیتی که در مجموعه ما وجود دارد حدود 60 تا 70 درصد تجهیزات هر پتروپالایش را می‌توانیم بسازیم. همواره سعی داشته‌ایم تا بتوانیم بخش گسترده‌ای از تجهیزات هر مجموعه پتروپالایشی را مهندسی، تامین و ساخته و تحویل کارفرما دهیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت پترو کیمیا آروین در خصوص مهمترین تجهیزاتی که در این شرکت ساخته می‌شود گفت: در حال حاضر شرکت پترو کیمیا آروین انواع مبدل‌های حرارتی پوسته و لوله، برج‌های فرآیندی، کولرهای هوایی، مخازن تحت فشار، مخازن ذخیره، مخازن سرد دوجداره، دیسالتر، تفکیک‌گرها، رآکتور، پکیج مشعل‎های هوایی، سازه‌های فلزی و تجهیزات خاص را توسط مهندسان مجرب شرکت طراحی کرده و نیروی انسانی درون مجموعه کار ساخت را انجام می‌دهند.
مهندس کاظمی در خصوص آینده‌نگری و نگاه به آینده در این شرکت گفت: در خصوص نگاه به آینده و نیازسنجی کشور؛ ما به سمت متریال‌های خاص حرکت کرده‌ایم و توانسته‌ایم تجهیرات خاصی که در کشور نیاز به واردات داشته‌اند را بومی‌سازی کرده و تفاهم نامه‌های زیادی در این خصوص انعقاد کرده‌ایم.
وی همچنین در خصوص تاثر نوسانات نرخ ارز بر فعالیت این شرکت گفت: متاسفانه نوسانات نرخ ارز تاثیر مستقیمی بر قیمت محصولات گذاشته است چرا که بخشی از متریال‌های مورد نیاز ما وارداتی است.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب