امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59855 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولین تلویزیون وایرلس OLED ال‌جی در فهرست برترین نوآوری‌های سال 2023 نشریه تایم

خبرایران : تلویزیون SIGNATURE OLED M 97-Inch ال‌جی با امکان انتقال بی‌سیم داده در لیست برترین تلویزیون‌ها قرار گرفت.
اولین تلویزیون وایرلس OLED  ال‌جی در فهرست برترین نوآوری‌های سال 2023 نشریه تایم

این هفته، نشریه تایم فهرست سالانه بهترین اختراعات خود را معرفی کرد و  LG SIGNATURE OLED M اولین تلویزیون 97 اینچی ال‌جی را در فهرستی شامل 200 نوآوری خارق العاده که زندگی ما را تغییر می دهند قرار داد.  تلویزیون LG SIGNATURE OLED M که در آگوست گذشته در  برخی بازارها عرضه شد اولین تلویزیون OLED جهان با 4K 120  هرتز با اتصال بی‌سیم است و در مدل‌های 97، 83 و 77 اینچی در دسترس است.

فهرست بهترین اختراعات سال 2023 TIME توسط نامزدهایی از سردبیران و خبرنگاران تایم در سراسر جهان، و از طریق فرآیند درخواست آنلاین، با توجه ویژه به زمینه‌های در حال رشد مانند هوش مصنوعی، انرژی سبز و پایداری تهیه شده است. هر یک از موارد کاندید شده برای افزوده شدن به لیست بر اساس تعدادی عوامل کلیدی از جمله اصالت، کارآمدی، بلند پروازی و تأثیر محصول، ارزیابی می شوند. می‌توانید فهرست کامل را در اینجا مشاهده کنید:  time.com/best-inventions-2023

سردبیران TIME درباره فهرست جدید نوشتند: "نتیجه حاصل شده فهرستی از 200 اختراع پیشگامانه (و 50 اختراع ویژه) شامل قدرتمندترین ابررایانه جهان، یک فضای سرگرمی کاملاً جدید و متفاوت و یک شکل ظاهری جدید است که نحوه زندگی، کار، گیمینگ و فکر کردن ما به ممکن‌ها و غیر ممکن‌ها را تغییر می‌دهد."

LG SIGNATURE OLED M با پشتوانه یک دهه نوآوری در زمینه OLED تجربه خارق‌العاده و منحصر به فردی از تماشا را ارائه کرده و گواهی بر توانمندی‌های طراحی و فنی ال‌جی است. LG SIGNATURE OLED M یک جعبه اتصال صفر دارد که آن را قادر می‌سازد ویدیو و صدای با کیفیت بالا را به صورت بی‌سیم به صفحه نمایش 4K 120 هرتز منتقل کند و اطراف صفحه نمایش را از آشفتگی‌های بصری حاصل از کابل‌ها و دستگاه‌های جانبی تلویزیون پاک کند. راهکار وایرلس LG SIGNATURE OLED M به معنای واقعی کلمه یک نوآوری است و یک گام مهم در تکامل تلویزیون‌ها محسوب می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LG SIGNATURE OLED M، به LG.com مراجعه کنید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب