امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59842 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مطالبه خبرنگاران از متولیان امر در حوزه مدیریت شهری تاثیرگذار است

خبرایران : وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲، در نشست با اصحاب رسانه، بر مطالبه گری ایشان از متولیان امر در روند پیشرفت پروژه های شهری و حل مشکلات شهروندان تاکید کرد.
مطالبه خبرنگاران از متولیان امر در حوزه مدیریت شهری تاثیرگذار است

به گزارش خرایران از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،نشست خبری وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ به همراه جمعی از معاونان ومدیران منطقه با اصحاب رسانه در عمارت کاشف السلطنه برگزار شد.

وحیدرضا انارکی محمدی با اشاره به وجود ۳۰۰ بنای تاریخی و همچنین وجود بافت فرسوده در منطقه گفت : تعدد قوانین ومحدودیت های اوقاف و میراث فرهنگی رونق منطقه  برای مالکان وشهروندان ساکن در منطقه ۱۲ به خصوص در محلات امام زاده یحیی،  سنگلج، هرندی و سیروس را سخت کرده است.

وی با اشاره به افتتاح ۷۱ پروژه شهری در منطقه ۱۲، گفت: هر چه مشارکت شهروندان در پروژه های توسعه محله ای بیشتر باشد، اعتماد شهروندان به مدیران شهری بیشتر و تاثیر گذاری اقدامات مدیریت شهری بیشتر می شود.

وحید رضا انارکی محمدی  افزود: در صورتی که از ظرفیت های منطقه ۱۲ به خوبی استفاده شود، تاریخ و هویت ایران به خوبی نشان داده می شود .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب