امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59414 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با طراحی های ضد ضربه، سبک وزن، با سرعت بالا و درجه نظامی؛

از سرعت شگفت انگیز SSD های Go-the-On Easy لذت ببرید

خبرایران : شرکتApacer درایوهای SSD قابل حمل AS722 C-USB و 2 Gen 2.3 USB AS721 را با طراحی های ضد ضربه، سبک وزن، با سرعت بالا و درجه نظامی عرضه می کند.
از سرعت شگفت انگیز SSD های Go-the-On Easy لذت ببرید
این دو SSD، با وزن تنها 55 گرم و ضخامت 12 میلی متر، را می توان به راحتی در یک جیب قرار داد و حس براق و راحت آن، قابلیت حمل عالی را به آن می دهد. بدنه با یک پوسته فلزی ساخته شده است و سطح آن برای جلوگیری از اثر انگشت سندبلاست شده است.

این دو محصول دارای طراحی بسیار مدرن و مینیمالیستی برای تکمیل حرفه ای بودن کاربر است. AS721 & AS722 با  ظرفیت تا 1 ترابایت را برای حمل مقادیر زیادی فایل در هر زمان و هر مکان فراهم می کنند و به کاربران این امکان را می دهد که از سرعت انتقال بالا  در هر زمان و هر مکان لذت ببرند.

درایور AS722 مجهز به آخرین رابط انتقال USB 3.2 Gen 2و دارای سرعت خواندن/نوشتن تا 1000/900 مگابایت بر ثانیه است، که بیش از 10 برابر سریعتر از هارد دیسک های خارجی سنتی برای انتقال فیلم های 4K یا فایل های چند رسانه ای بزرگ است، این در حالی که  AS721  با استفاده از رابط USB 3.2 Gen 2 SATA ، سرعت خواندن/نوشتن آن می تواند به 530/500 مگابایت بر ثانیه برسد که این بیش از 5 برابر سریعتر از هارد دیسک های اکسترنال سنتی است و به میزان زیادی در زمان انتقال داده صرفه جویی می کند.

این دو SSD به لطف ساختار ضد لرزش ویژه خود که به طور موثر تأثیر نیروهای خارجی را کاهش می دهد و عمر SSD ها را افزایش می دهد، آزمایش سقوط درجه نظامی ایالات متحده را گذرانده اند به این معنی که اگر دستگاه از ارتفاع 1.22 متری سقوط کند، داده های ارزشمند کاربران از خطر محافظت می شود.

. AS722 و AS721 مجهز به رابط های اتصال و پخش USB-C برگشت پذیر هستند که ایرادات اتصالات نادرست را از بین می برند و می تواند چندین سیستم عامل مانند Windows، Mac OS و Android را پشتیبانی کند.

https://consumer.apacer.com/eng/news_info.html?sn=511

 

 

 

 

      تصویر: (سمت چپ): درایور قایل حمل AS722

                                                                                                                              تصویر: (سمت راست): درایو قابل حمل AS72 S72
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب