امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59266 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۵:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگی افشا کرد؛

استخدام دایی ۵۷ ساله عضو شورای شهر تبریز در شهرداری!

خبرایران : رسول برگی عضو شورای شهر تبریز در جلسه امروز شورای شهر با اشاره به اهانت فریدون بابایی اقدم به رسانه ها، گفت: یکی از اعضای شورا به رسانه ها اتهام زده است که حق السکوت گرفته اند و از شهرداری انتقاد نمی کنند، این اهانت را از طرف شورا تلقی نکنید چرا که شما رسانه ها ولی نعمت انتخابات و موجب شور انتخاباتی بوده و امثال ما مدیون شما هستیم.
استخدام دایی ۵۷ ساله عضو شورای شهر تبریز در شهرداری!

رسول برگی عضو شورای شهر تبریز در جلسه امروز شورای شهر در ادامه با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز و همچنین استخدام دایی ۵۷ ساله یکی از اعضای شورا در شهرداری تبریز، گفت: اجازه دهید بیشتر از این دهانمان را باز نکنیم چرا که ممکن است دیگر نتوانید در تبریز بمانید.

گفتنی است روز گذشته فریدون بابایی اقدم با انتشار پستی در اینستاگرام ، خطاب به رسانه ها نوشته بود؛ به خاطر دریافت پول، از شهرداری انتقاد نمی کنند، آنکه شیران را کند روباه مزاج ، احتیاج است احتیاج است احتیاج!

▫️این در حالی ست که در موضوع بارش برف روز چهارشنبه در تبریز، تمامی رسانه ها و پیج های خبری نسبت به عملکرد شهرداری و دیگر نهادهای مسئول انتقاد کرده بودند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب