امروز: دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ [2023/12/04]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
شرکت چوب صنعت دریس ، خلاقیت و نوآوری در تولید محصولات متنوع
کد خبر: 58757 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راه اندازی سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات

خبرایران : سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید.
راه اندازی سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات
به گزارش خبرایران از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر در آینده راه اندازی شد. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت BAZRESI.TCI.IR گزارش ها و شکایات خود را در حوزه مخابرات ارسال و پی گیری نمایند.
 
 
Arrowwatch اولین ارائه کننده ساعت‌های هوشمند با گارانتی،پشتیبانی کلیه قطعات وخدمات کامل درایران
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب