امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58436 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طعم لذیذ کباب ترکی را در کافه رستوران ترکیه ای کاواک خرم آباد بچشید

خبرایران : کافه رستوران ترکیه ای کاواک در محله شیر خوارگاه خرم آباد واقع شد و به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد
طعم لذیذ کباب ترکی را در کافه رستوران ترکیه ای کاواک خرم آباد بچشید

کافه رستوران ترکیه ای کاواک در محله شیر خوارگاه خرم آباد  واقع شده  و به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد این رستوران یکی از دوازده رستوران در محله شیر خوارگاه خرم آباد می‌باشد.

اطلاعات، تلفن و آدرس رستوران رستوران کافه رستوران ترکیه ای کاواک

برای رفتن به این رستوران در‌ شهرخرم آباد باید به آدرس خیابان انقلاب، بین خیابان بعثت و منصوری واقع در محله شیر خوارگاه بروید. اطلاعات بیشتر را می‌توانید از طریق شماره تلفن رستوران کافه رستوران ترکیه ای کاواک (+986633235793) به دست بیاورید.

رستوران کافه رستوران ترکیه ای کاواک از رستوران‌های محبوب محله شیر خوارگاه است. در اطراف این رستوران، رستوران‌های معروف دیگری از جمله ، ، ، و قرار دارند. ، و از محبوب‌ترین کافی‌شاپ‌های محله شیر خوارگاه هستند که در نزدیکی رستوران کافه رستوران ترکیه ای کاواک قرار دارند.

 

چطور به رستوران کافه رستوران ترکیه ای کاواک برویم؟

با استفاده از اپلیکیشن مسیریاب نشان، بهترین مسیر رسیدن به رستوران کافه رستوران ترکیه ای کاواک را انتخاب کنید و اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید. در نقشه آنلاین نشان، اطلاعات دیگری را هم می‌توانید ببینید. دسترسی به این مکان با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، نظر دیگر کاربران و مکان‌هایی که در اطراف این رستوران قرار دارند، مواردی هستند که در اپلیکیشن نشان قابل مشاهده‌اند.

در نزدیکی رستوران کافه رستوران ترکیه ای کاواک، ایستگاه مترو و اتوبوس قرار دارد و دیگر نیاز نیست نگران جای پارک یا ترافیک آن محله باشید.

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوسی است که در اطراف رستوران کافه رستوران ترکیه ای کاواک می‌باشد.

 

سفارشات بیرون بر: ۰۶۶۳۳۲۱۲۰۲۰

رستوران غذا غذاخوری

حاشیه‌های جذاب و دیدنی جام‌جهانی فوتبال 2014 برزیل
 
 
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب