امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58324 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۳:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجربه مجدد حس جوانی به سبک نیک لیزر؛

به‌روزترین دستگاه‌های لیزر و لوازم جانبی آن‌ها را از ما بخواهید

خبرایران : شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر ارائه دهنده، خدمات فروش دستگاه‌های لیزر و لوازم جانبی به صدها مرکز زیبایی است. این شرکت در طی سال‌های فعالیت خود افتخار ارائه پیشروترین برندهای لیزر پوست و زیبایی را به کلینیک‌های زیبایی دارد.
به‌روزترین دستگاه‌های لیزر و لوازم جانبی آن‌ها را از ما بخواهید

شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر ارائه دهنده، خدمات فروش دستگاه‌های لیزر و لوازم جانبی به صدها مرکز زیبایی است. این شرکت در طی سال‌های فعالیت خود افتخار ارائه پیشروترین برندهای لیزر پوست و زیبایی را به کلینیک‌های زیبایی دارد.

"مزیت استفاده از خدمات این شرکت برای صاحبان کسب و کارها، سرمایه گذاری با اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت دستگاه، پشتیبانی و خدمات پس از فروش همه جانبه و هزینه های مصرفی بسیار پایین در مقایسه با موارد مشابه می باشد"

شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر در سال 97 برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی دستگاه‌های ارائه شده توسط شرکت را به سبد خدمات خود اضافه کرد. همچنین کارشناس های مجرب این مجموعه که به تمامی پروتکل‌های درمانی تجهیزات زیبایی احاطه دارند می‌توانند بعد از انتقال تجهیزات به مطب، به آنجا مراجعه کرده و آموزش‌های لازم را ارائه دهند.

تاریخچه فعالیت شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر

شرکت نیک لیزر از 6 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و وارد حوزه فروش خدمات تجهیزات پزشکی زیبایی شد. این شرکت در طول سالیان فعالیت خود تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای در زمینه ارائه خدمات فروش دستگاه‌های لیزر و لوازم جانبی به صدها کلینیک و مطب زیبایی داشته است. شرکت نیک لیزر به عنوان شرکتی فعال و باسابقه در این حوزه در اکثر رویداد‌های تخصصی مرتبط با این تجهیزات شرکت داشته است.

نکته مهم دیگری که باید در مورد تاریخچه فعالیت شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر به آن اشاره کنیم، این است که شرکت نیک لیزر برگزارکننده ورک‌شاپ‌هایی آموزشی در مورد شناخت تجهیزات و دستگاه‌های لیزر زیبایی و پوست، نحوه عملکرد و کار با این دستگاه‌ها و همچنین آشنایی با آخرین تکنولوژی‌های روز بوده و از عموم علاقه‌مندان دعوت می‌کند با حضور در این ورک‌شاپ‌ها از آخرین پیشرفت‌های این حوزه آگاه شده و کار با این دستگاه‌ها را نیز آموزش ببینند.

تولید

از آنجایی که برخی از دستگاه‌ها و تجهیزات در داخل کشورمان تولید می‌شوند، بحث تامین قطعات و تعمیرات آن‌ها به آسانی صورت می‌گیرد و خیال مشتریان از این بابت راحت باشد. البته با حضور کارشناسانی مجرب و حرفه‌ای در مجموعه نیک لیزر، مشتریان و متقاضیان می‌توانند روی خدمات پس از فروش این شرکت حساب ویژه‌ای باز کنند.

به عنوان مثال از جمله مهمترین تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی تولید شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر می‌توان به دستگاه‌های پوست، مو و زیبایی مانند لیزر دایود، پلاسمای فرکشنال، هایفوتراپی، کربوکسی و... اشاره کرد.

ما معتقدیم کیفیت را انتهایی نیست

از این رو در ادامه قصد داریم تا برخی از مهمترین تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی زیبایی تولید شده توسط شرکت نیک لیزر را به شما معرفی و هر یک از آن‌ها را از جنبه‌های مختلفی مورد بررسی قرار دهیم.

 

  • دستگاه هایفونیک، برای جوانسازی به روش هایفوتراپی

دستگاه هایفونیک یکی از نمونه‌های دستگاه‌ هایفوتراپی است که با امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا کار می‌کنند.  دستگاه هایفو با ایجاد گرما در عمق‌های ۵/۱، ۳ و ۵/۴ میلی‌متری در پوست کلاژن‌سازی را تقویت کرده و از این طریق سبب استحکام و کشیدگی بیشتر پوست می‌شود. این روش کازمتیک یکی از روش‌های بسیار مؤثر در جوان‌سازی پوست است که با لیفت‌کردن پوست گردن و صورت و افزایش کشیدگی آن، چین‌وچروک‌ها را زدوده و جوانی دوباره را برای فرد به ارمغان می‌آورد.

  • دستگاه پلاسما فرکشنال پلانیک

دستگاه پلاسما فرکشنال دستگاهی است غیرتهاجمی و مبتنی بر فناوری پلاسما که می‌تواند جایگزینی مناسب برای دستگاه‌های مبتنی بر فناوری آر اف باشد. شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر دستگاه خود را در این زمینه زیبایی و درمانی با نام تجاری پلانیک به بازار ارائه کرده است. از کاربردهای پلاسما پلانیک می‌توان به رفع افتادگی پلک‌، رفع سلولیت‌های پوست و آکنه، درمان اسکارهای پوستی و آبله، درخشان‌کردن و جوان‌سازی پوست به کمک اثرگذاری بر چین‌وچروک‌های سطحی و عمیق پوست، درمان و بهبود استرچ‌مارک یا استریا و مقاوم‌سازی پوست اشاره کرد.

  • دستگاه لیزر الکس دایود (دایونیک)

لیزر الکس دایود دایونیک براساس پیشرفته‌ترین فناوری‌های دنیا توسط شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر طراحی و تولید شده است. لیزر الکس دایود (دایونیک) دستگاه لیزری مدرن و پیشرفته بوده که دارای طول موجی به‌اندازه ۸۱۰ نانومتر است. یکی از مزیت‌های منحصربه‌فرد الکس دایود داشتن سیستم خنک‌کننده اختصاصی است که به‌وسیله آب کار می‌کند.

دمای آب درون این دستگاه بین ۲۰ تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد متغیر خواهد بود. دمای عملکرد آب در درون دستگاه هم در بازه ۵ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد است. در ضمن دمای انبارش و حمل‌ونقل نیز بین ۰ تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد است. همچنین فرکانس پالس این دستگاه بین ۱ تا ۱۵ هرتز بوده و قدرت ورودی آن در بیشترین حالت ۱۴۰۰ وات است. دستگاه لیزر دایونیک دارای یک هندپیس یا دسته است که به بدنه اصلی متصل بوده و پالس‌ها به‌وسیله آن به پوست منتقل می‌شوند.

فروش

یکی از اصلی‌ترین خدمات شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر، فروش دستگاه لیزر زیبایی و پوست است. این شرکت با ارائه باکیفیت‌ترین دستگاه‌های لیزر و تجهیزات جانبی مرتبط با آن‌ها، قصد دارد تا گام موثری در راستای تجهیز و تکمیل مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی بردارد. همچنین محصولات ارائه شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر دارای ضمانت اصالت و کیفیت بوده و باقیمتی مناسب و عادلانه به مشتریان و متقاضیان دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی زیبایی عرضه میگردد.

 

در آخر

شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر از شناخته شده ترین  شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش تجهیزات پزشکی زیبایی در کشور است که تاکنون در این زمینه قدم‌های مثبتی نیز برداشته است و قصد دارد تا با هرچه بیشتر کم کردن هزینه‌های مربوط به راه‌اندازی یک مطب، کلینیک یا مرکز زیبایی، به افرادی که قصد انجام چنین کاری را دارند، کمک شایانی کرده باشد. چراکه نیک لیزر معتقد است قیمت محصولات این شرکت برمبنای تجارت عادلانه تعیین شده و این شرکت همواره تلاش می‌کند تا بهترین کیفیت را همراه با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود عرضه نماید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب