امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58323 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمیدرضا شرافت در گفتگو با خبر ایران اعلام کرد؛

اقامتگاه عمارت نخلستان با سابقه 5 ساله در امر بومگردی و رستورانگردی فعالیت می‌کند/ در عمارت نخلستان از بهترین مواد اولیه درجه یک برای پخت غذاها استفاده می شود

خبرایران : مدیر داخلی اقامتگاه عمارت نخلستان گفت : از بهترین مواد اولیه درجه یک برای پخت غذاها دراقامتگاه عمارت نخلستان استفاده می شود و به هیچ عنوان از برنج خارجی و یا گوشت یخ‌زده استفاده نمی‌کنیم.
اقامتگاه عمارت نخلستان با سابقه 5 ساله در امر بومگردی و رستورانگردی فعالیت می‌کند/ در عمارت نخلستان از بهترین مواد اولیه درجه یک برای پخت غذاها استفاده می شود

حمیدرضا شرافت مدیر داخلی اقامتگاه عمارت نخلستان درگفتگو با خبرنگارخبرایران گفت: اقامتگاه نخلستان با سابقه 5 ساله در امر بومگردی و رستورانگردی فعالیت می‌کند و در این رستوران غذاهای سنتی و فرنگی سرو می‌شود که در کنار این مجموعه، بخش کافی‌شاپ از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ شب بصورت یکسره خدمات رسانی می‌کند.


وی افزود: اقامتگاه بومگردی ما نیز شامل اتاق‌های ۲ تخته تا ۶ تخته مستر می‌باشد که گردشگران می‌توانند هم بصورت تلفنی و هم بصورت آنلاین از طریق سایت جا با ما این اتاق‌ها را رزرو کنند.


شرافت عنوان داشت : همچنین، مزیت مجموعه ما نسبت به سایر مراکز اقامتی، ارائه ملحفه و روبالشی یکبار مصرف به منظور حفظ بهداشت و وجود اقامتگاه بومگردی و رستوران سنتی در کنار هم‌ می‌باشد که در کنار هم ادغام شده است.


وی ادامه داد: خوشبختانه مجموعه ما در مرکز شهر و در نزدیکی مراکز تاریخی واقع شده بطور مثال، فاصله تقریبی ما تا میدان نقش جهان در حدود ۸ دقیقه و تا پل خواجو ۵ دقیقه با ماشین می‌باشد که البته دغدغه روزهای زوج و فرد نیز برای رفت و آمد نداریم.


مدیر داخلی عمارت نخلستان ابرازداشت: این مجموعه آماده برگزاری مراسم و جشن‌های تولد با ظرفیت ۲۰۰ نفر و یا در اتاق شاه‌نشین با ظرفیت ۲۵ نفر می‌باشد. وعده صبحانه نیز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ صبح با بوفه ایرانی و فرنگی سرو می‌شود که در ایام خاص سال نیز برای گردشگران اقامتگاه رایگان می‌باشد.


وی تاکید کرد: سعی ما این بوده که از بهترین مواد اولیه درجه یک برای پخت غذاها استفاده کرده و به هیچ عنوان از برنج خارجی و یا گوشت یخ‌زده استفاده نمی‌کنیم. همچنین، شعبه دوم ما رستوران بیرون‌بر می‌باشد و در نظر داریم تا در آینده نزدیک شعبات دیگری را نیز افتتاح کنیم.


شرافت در پایان سخنان خود گفت : اقامتگاه بومگردی ما با بافت سنتی خود، حال و هوای نوستالژی و خاطره‌انگیزی را برای گردشگران تداعی می‌کند و نکته جالب توجه استفاده از اتاق‌های کرسی‌دار در زیرزمین برای فصل زمستان است و مشتریان برای ایام نوروز و سه ماهه تابستان به علت ازدحام جمعیت حتما از ۲۰ روز قبل رزرو داشته باشند.

آدرس: اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک جنوبی

اینستاگرام : nakhlestan.mansion

تلفن :03132644766

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب