امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58101 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

«سمپاش» و «آسمان دوست داشتنی» به جشنواره فیلم «رجینا» کانادا راه یافتند

خبرایران : پویانمایی‌های «آسمان دوست داشتنی» و «سمپاش» به بخش مسابقه هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «رجینا» کانادا راه یافتند.
«سمپاش» و «آسمان دوست داشتنی» به جشنواره فیلم «رجینا» کانادا راه یافتند

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دو فیلم پویانمایی «آسمان دوست داشتنی» به کارگردانی امیر مهران و «سمپاش» ساخته فرنوش عابدی از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «رجینا» کانادا به رقابت می‌پرداند.

بر همین اساس پویانمایی «آسمان دوست داشتنی» در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه بین‌الملل جشنواره بین‌المللی رجینا چهارمین حضور خود را تجربه می‌کند.

همچنین پویانمایی «سمپاش» که تاکنون جوایز زیادی را از جشنواره‌های بین‌المللی کسب کرده است در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه انیمیشن این جشنواره قرار دارد.

جشنواره بین‌المللی فیلم «رجینا» با هدف الهام‌بخشی و انگیزه مردم برای کشف جهان از طریق تصاویر متحرک در کشور کانادا برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم «رجینا» در پنج روز از ۱۰ تا ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ (۱ تا ۵ آگوست ۲۰۲۳) در شهر رجینا ساسکاچوان کشور کانادا در حال برگزاری است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب