امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58100 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طرح تابستانه «هزار امید» ویژه دختران 13 تا 18 سال در منطقه 19 کلید خورد

خبرایران : طرح «هزار امید» با 14 عنوان ویژه دختران نوجوان متوسطه دوره اول و دوم در گروه سنی 13 تا 18 سال در منطقه 19 آغاز شد.
طرح تابستانه «هزار امید» ویژه دختران 13 تا 18 سال در منطقه 19 کلید خورد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19؛ تورج فرهادی شهردار منطقه در این خصوص افزود: طرح هزار امید با هدف افزایش عاملیت و کنشگری دختران نوجوان و در راستای فراهم شدن زمینه مشارکت و همکار ی آنان در اداره امور شهر اجرا می شود .
او ادامه داد: طرح های امسال درادامه اجرای مجموعه طر ح های هزار امید سال گذشته و با تنو ع بیشتر از حیث محتوا و شیوه اجرا و در غالب موضوعات هنری، ادبی، علوم و فن آوری های نوین، کمپین نویسی و دیجیتال مارکتینگ، فعالیت های اجتماعی داوطلبانه درشهر، بازی های شهری و محیطی و ... برگزار خواهند شد و دختران نوجوان می توانند برحسب علاقه و توانمندی های خود در هر یک از دوره ها ثبت نام کنند .
فرهادی با اشاره به ارائه 14 طرح پیشنهادی در طرح تابستانه "هزار امید" خاطر نشان کرد: پیشران نوآوری و آزمایشگاه نوآوری دختران شهر تهران، سخنرانی خلاق، طراحی بازی و کمپین،بورسیه نویسندگان نوجو ان، دختران فردا، طرح همکلاسی،گلدونه، سفیران زینب،رویانو، رویداد هنری هزار فردا، اردوهای شهری مسأله محور، قهرمان زمین،کارگاه های تصویر سازی، دوره انتخاب مسیر،رویداد طنز، کمدی و گام از عناوین این طرح هستند.
شهردار منطقه در خصوص شیوه اجرایی طرح بیان کرد: اغلب طرح ها به صورت اردویی، کارگاهی و یا اردوکارگاه های دو تا شش روزه برگزار می شود.
در این طرح ها دانش آموزان با مبانی حل مسئله، تفکر خلاق، اصول کارگروهی و فن آور ی های نوین آشنا می شوند و در فضایی شاد و مفرح، فرایند ارزش آفرینی را با رویکرد یادگیری سازنده و پروژه محور فرا می گیرند.
همچنین در طول برنامه با ساخت یک محصول یا انجام یک فرایند برای تثبیت مفاهیم فرا گرفته شده قدم بر می دارند.
براساس این گزارش دختران علاقمند برای مشارکت در طرح های تابستانه هزار امید می توانند به سرای محلات مراجعه و ثبت نام کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب