امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58083 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اسفندیارهلیلی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

Halilit سازنده انواع ماشین بستنی‌سازقیفی ، ژلاتو، بستنی‌ساز پمپی ، لبه‌رنگی با پمپ‌های پیستونی در ایران می‌باشد/ محصولات Halilit هیچ‌گونه وابستگی به قطعات خارج از مجموعه ندارد / نمونه رومیزی ما بعد از نمایشگاه به تولید انبوه می‌رسد

خبرایران : مدیرعامل مجموعه برودتی Halilit company گفت : صفر تا صد کارمحصولات ما در داخل مجموعه انجام می‌شود و هیچ‌گونه وابستگی به قطعات خارج از مجموعه نداریم و کل متریال ، قالب‌های ما و تمامی مسائل فنی و طراحی آن در مجموعه حلیلیت انجام می‌شود.
Halilit سازنده انواع ماشین بستنی‌سازقیفی ، ژلاتو، بستنی‌ساز پمپی ، لبه‌رنگی با پمپ‌های پیستونی در ایران می‌باشد/ محصولات Halilit هیچ‌گونه وابستگی به قطعات خارج از مجموعه ندارد / نمونه رومیزی ما بعد از نمایشگاه به تولید انبوه می‌رسد

اسفندیارهلیلی مدیرعامل مجموعه برودتی Halilit company درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : شرکت برودتی Halilit company سازنده انواع ماشین بستنی‌ساز قیفی ، ژلاتو و اولین تولیدکننده ماشین بستنی‌ساز پمپی ،  لبه‌رنگی با پمپ‌های پیستونی در ایران می‌باشد.
وی تصریح کرد : زمان تأسیس مجموعه برودتی Halilit company به سال 1397 می‌رسد و با پشتوانه کاری پرسنل متخصص و با مهندسی معکوس دستگاه‌های آمریکایی (تایلور) که به لحاظ قیمتی و کیفیتی ۵ برابر تولیدات با ماشین‌های بستنی‌ساز ما ندارد، این دسگاه ها را تولید می کنیم.  
هلیلی ادامه داد : مهندسی معکوس این دستگاه بدین شکل است که اگر ایرادی در محصولات خارجی وجود داشته، آن را در مورد دستگاه خودمان رفع کرده‌ و باعث جلب اعتماد مشتریانی می‌شود که با دستگاه‌های خارجی کار کرده‌اند.
وی ابرازداشت : خوشبختانه استقبال فراوانی از دستگاه‌های ما شده، همچنین ارائه خدمات به‌روز داریم و قطعات مصرفی آن قالب‌سازی شده و با حداقل هزینه بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهیم.
مدیرعامل شرکت برودتی Halilit company افزود : ما نسبت به سال گذشته پیشرفت صددرصدی داشتیم و سه نمونه از محصولات جدیدمان را امسال در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دادیم ، این اتفاق باعث شده تا نسبت به برندهای قدیمی‌تر بستنی‌ساز درایران، چندین پله جلوتر باشیم .
وی عنوان داشت : نمونه رومیزی که در حال تولید است، باتوجه به استقبال خوب و گسترده، بعد از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاههای زنجیره ای به تولید انبوه می‌رسد؛ بدین دلیل که تمام آپشن‌هایی که در دستگاه‌های خارجی با قیمت ۲۰ هزار دلار موجود است، همگی آنها را دراین دستگاه لحاظ کرده‌ایم که خروجی آن مطابق دستگاه‌های تیلور آمریکا می‌باشد و به لحاظ قیمتی ۳۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد که قیمت نمونه خارجی آن بین ۲۰ تا ۲۲ هزار دلار می‌رسد.
هلیلی ابرازداشت : گام بعدی ما صادرات است که امید داریم ظرف چند ماه آینده برنامه‌ریزی خواهد شد.
وی تاکید کرد : مجموعه برودتی Halilit company با مدیرعاملی بنده (اسفندیار هلیلی) و مهندس احمد اردینی در حال مدیریت است و در 2 مجموعه مجزا شامل مجموعه صنعتی عباس‌آباد و دومی در شهر قدس مشغول به کاریم.
هلیلی درپایان سخنان خود گفت : صفر تا صد کارمحصولات ما در داخل مجموعه انجام می‌شود و هیچ‌گونه وابستگی به قطعات خارج از مجموعه نداریم و کل متریال ، قالب‌های ما و  تمامی مسائل فنی و طراحی آن در مجموعه حلیلیت انجام می‌شود.

شماره تماس :

09121302393

اینستاگرام :

 arash_halili_ice_cream_machine

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب