امروز: جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ [2022/05/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58071 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سامانه 2020 پاسخگوی مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات تهران

خبرایران : مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق تماس با سامانه 2020 درخواست ها و مشکلات خود را ثبت کنند.
سامانه 2020 پاسخگوی مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات تهران
 به گزارش خبرایران از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات غیر حضوری، مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی و از طریق تماس با سامانه 2020 به خدمات مختلفی مانند: خرید و تغییر سرویس، دریافت نام کاربری و کلمه عبور، اطلاع از حجم و زمان باقیمانده سرویس و پشتیبانی دسترسی داشته باشند.
همچنین مشتریان علاوه بر شماره گیری 2020 از طریق تلفن ثابت، می توانند از طریق کد دستوری #2020* و یا از طریق سایت adsl.tci.ir از خدمات مختلف ارائه شده استفاده نمایند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب