امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57807 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۳:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارائه اولین تلویزیون OLED وایرلس در بازارهای جهانی توسط ال‌جی / اولین تلویزیون 97 اینچی OLED مجهز به فن‌آوری Zero Connectال‌جی در جهان

خبرایران : ال‌‌جی الکترونیکس (LG) تلویزیون 97 اینچی LG SIGNATURE OLED M (مدل 97M3)، اولین تلویزیون OLED وایرلس در جهان، را روانه بازار می‌کند. 97M3 در حال حاضر در بازارهای کره جنوبی موجود است و در چند ماه آینده این محصول در بازارهای کلیدی شامل آمریکای جنوبی و اروپا نیز ارائه خواهد شد.
ارائه اولین تلویزیون OLED وایرلس در بازارهای جهانی توسط ال‌جی /  اولین تلویزیون 97 اینچی OLED مجهز به فن‌آوری  Zero Connectال‌جی در جهان

 ال‌‌جی الکترونیکس (LG) تلویزیون  97 اینچی LG SIGNATURE OLED M (مدل 97M3)، اولین تلویزیون OLED وایرلس در جهان، را روانه بازار می‌کند. 97M3 در حال حاضر در بازارهای کره جنوبی موجود است و در چند ماه آینده این محصول در بازارهای کلیدی شامل آمریکای جنوبی و اروپا نیز ارائه خواهد شد. 

با تکیه بر توانمندی‌های ال‌جی در زمینه‌های فنی و طراحی که طی یک دهه نوآوری OLED به اثبات رسیده است، 97M3 با برخورداری از صفحه نمایش 97 اینچی که بزرگ‌ترین صفحه نمایش در صنعت تلویزیون‌های OLED محسوب می‌شود همراه با جعبه Zero Connect(جعبه‌ای که امکان اتصال تلویزیون را به دستگاه های گیمینگ یا پخش موسیقی به صورت وایرلس و بدون نیاز به کابل برقرار می‌کند) که اولین راه‌کار وایرلس قادر به انتقال در لحظه داده صوتی و تصویری با کیفیت 4K 120Hz است بار دیگر پیشگامی ال‌جی در صنعت جهانی تلویزیون‌های بسیار بزرگ پریمیوم را تحکیم می‌کند.

LG SIGNATURE OLED M به استثنای وجود کابل برق یک تلویزیون OLED کاملاً بدون کابل محسوب می‌شود. راهکار انتقال وایرلس AV برای کمک به کاربران برای اتصال تلویزیون خود به دستگاه‌های جانبی مختلف مانند کنسول‌های گیمینگ و ست‌آپ باکس‌ها طراحی شده و روشی جدید و بی دردسر برای مدیریت کابل‌ها و دستگاه‌های متصل به تلویزیون را برای آن‌ها فراهم می‌کند. 

با برطرف شدن نیاز به قرار گرفتن دستگاه‌ها در فاصله نزدیک به نمایشگر توسط فن‌آوری Zero Connect، کاربر می‌تواند در فضایی عاری از آشفتگی بصری بیش از پیش از تجربه فراگیر ارائه شده توسط نمایشگرهای بسیار بزرگ لذت ببرد.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED M از یک صفحه نمایش 97 اینچی OLED (با قطر تقریباً 245 سانتی‌متر) و جعبه Zero Connect برخوردار بوده و امکان انتقال داده صوتی تصویری با کیفیت رزولوشن 4K و نرخ تازه‌سازی 120Hz (2160×3840 پیکسل) را تا حداکثر فاصله 10 متر بین باکس و صفحه نمایش* فراهم می‌کند.

 97M3 با راه‌کار وایرلس خود یک نوآوری واقعی و یک گام مهم در تکامل تلویزیون‌ است. جعبه Zero Connect با پشتیبانی از HDMI 2.1، USB، RF، LAN و بلوتوث امکان اتصال دستگاه‌های مختلفی مانند کنسول‌های گیمینگ و ست‌آپ باکس‌ها را به سادگی فراهم می‌کند. باکس Zero Connect دارای یک آنتن قابل تنظیم است که می‌تواند بر اساس محل قرار گرفتن تلویزیون تنظیم شود تا جعبه بتواند بهینه‌ترین مسیر را برای اطمینان از انتقال یکپارچه صدا و تصویر تعیین و انتخاب کند.

راه‌کار اختصاصی انتقال وایرلس AV ال‌جی قادر است حجم زیادی از داده را تا 3 برابر سرعت استاندارد موجودWi-Fi  ،که برابر با 6E است، انتقال دهد. ویژگی برجسته دیگر این محصول این است که فن‌آوری پیشرفته باکس Zero Connect از Dolby Vision و Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کند. 

LG SIGNATURE OLED M با برخورداری از طراحی شیک و بسیار مدرن Gallery Design به زیبایی و به شکلی یکپارچه و بدون فاصله به دیوار تکیه می‌زند. با رفع نیاز به قرار دادن یک میز تلویزیون در نزدیکی این دستگاه کاربران می‌توانند بدون محدودیت، چیدمان فضای خود را دقیقاً مطابق با میلشان انجام دهند. 

در آینده نزدیک، تلویزیون 97 اینچی LG SIGNATURE OLED M با تلویزیون‌های OLED 83 و 77 اینچی مدل‌ evo M مجهز به فن‌آوری Zero Connect همراه شده و هر یک عملکرد بی‌نظیر OLED را در کنار انتقال وایرلس داده AV با کیفیت 4K 120Hz ارائه می‌کنند.

بایک سون‌پیل مدیر بخش توسعه محصول شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی گفت:" شاهکار فنی 97M3 با یک دهه تعهد ال‌جی به عنوان یکی از پیشگامان بازار تلویزیون به ایجاد ارزش‌های جدید برای مشتریان صورت پذیرفت. LG SIGNATURE OLED M که اولین محصول دارای ویژگی وایرلس در نوع خود است علاوه بر ارائه تجربه فوق‌العاده تماشا با یک صفحه نمایش بسیار بزرگ، سطح جدیدی از آزادی عمل در چیدمان محل زندگی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد."

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب