امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57591 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معرفی راهکار جدید مراقبت از البسه با استایلر جدید ال‌جی در نمایشگاه CES 2024

خبرایران : ال‌جی الکترونیکس (LG) از راهکار مراقبت از البسه پیشرفته خود LG Styler جدید در نمایشگاه CES 2024 رونمایی خواهد کرد. این استایلر جدید با استفاده از یک بخارساز دستی پر‌فشار قابل تنظیم، آویزهای متحرک و فن‌آوری Dual TrueSteam چرخه‌های نگهداری از لباس را سریع‌تر و موثرتر انجام داده و عملکرد خشک کردن، رطوبت‌زدایی و رفع چروک را بهبود می‌دهد.
معرفی راهکار جدید مراقبت از البسه با استایلر جدید ال‌جی در نمایشگاه CES 2024

برای اولین بار در استایلر ال‌جی از یک مدل جدید بخارساز دستی پر‌فشار که رفع چروک‌های پیراهن‌ها و سایر البسه را آسان‌تر می‌کند و دردسر اتو کردن جداگانه لباس‌ها را از میان می‌برد، استفاده شده است. کاربران می‌توانند به سادگی لباس‌های چروک خود را داخل درب آویزان کرده و بخارساز متصل به کف استایلر را بیرون آورده و فرآیند بخاردهی را با فشردن یک دکمه آغاز کنند. بخارساز از بخار قدرتمند و پر‌فشار برای نفوذ به لباس‌ها و نرم و صاف کردن آن‌ها و کاهش چشمگیر نیاز به اتوکشی استفاده می‌کند.۱ به علاوه ابعاد جمع و جور بخارساز دستی کاربری و نگهداری آن در داخل استایلر را آسان‌تر می‌کند.

استایلر ال‌جی با استفاده از یک سیستم رخت‌آویز متحرک می‌تواند از انواع پوشاک و پارچه‌ها مراقبت کند. سیستم رخت‌آویز گردان جدید بر خلاف مدل قبلی خود که برای رفع گرد‌و‌غبار لباس فقط به طرفین حرکت می‌کرد، عملکرد قوی و در عین حال ظریفی را ارائه می‌کند. این محصول از یک حرکت چرخشی بهبود یافته به نام Twisting Motion برای جلوگیری از ایجاد و رفع چروک،‌ بوی نامطبوع، گرد‌و‌غبار و خشک کردن پوشاک بهره می‌برد. این امر همچنین در چرخه‌های بروزرسانی شده استایلر مانند Fine Dust cycle، لباس‌ها را ۳۵۰ بار در هر دقیقه می‌لرزاند تا ذرات ریز و درشت غبار را برطرف کند.
 

یکی از ویژگی‌های کلیدی استایلر جدید فن‌آوری Dual TrueSteam ال‌جی است. Dual TrueSteam به جای یک هیتر واحد از دو هیتر برای جوشاندن آب و تولید بخار استفاده می‌کند و این امر به کنترل دقیق‌تر حجم و قدرت اسپری بخار کمک می‌کند. در مورد پارچه‌های ظریف و آسیب‌پذیر مانند ابریشم و کشمیر تنها یکی از دو هیتر سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد تا با کنترل جریان بهینه بخار از پارچه‌های لطیف و آسیب‌پذیر مراقبت بیشتری به عمل آید. فن‌آوری Dual TrueSteam ال‌جی سطح بهداشت را نیز ارتقاء می‌دهد. این فن‌آوری می‌تواند بیش از ۹۹/۹۹ درصد از میکروب‌ها و ۱۱ نوع ویروس و باکتری متدوال که معمولا در لباس‌ها یافت می‌شود را از بین ببرد تا کمد لباس‌های مصرف‌کنندگان را تمیز و بهداشتی نگه دارد.

به علاوه،‌ جدیدترین راهکار مراقبت از البسه ال‌جی یک سیستم تهویه داخلی دارد که هوا را به صورت خودکار در اطراف اتاق به جریان در می‌آورد. این سیستم همچنین از ویژگی رطوبت‌زدایی برخوردار است که می‌تواند تا ۱۰ لیتر رطوبت را از اتاق جمع کند۳ تا محیط دلپذیری را بوجود آورده و از مرطوب شدن لباس‌ها پس از بیرون آورده شدن از استایلر جلوگیری کند.

ویژگی Pants Press استایلر جدید که باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود، برای مدیریت آسان از یک ساختار آویز بروزرسانی شده که خط اتوی صاف‌تر و بدون چروک‌تری را نیز ایجاد می‌کند برخوردار است. به علاوه استایلر جدید با استفاده از یک صفحه لمسی LCD  با عملکرد آسان انتخاب چرخه را تسریع می‌بخشد.

Lyu Jae-cheol  مدیرعامل شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس در این‌باره گفت: “استایلر جدید ال‌جی یک راهکار همه‌کاره مراقبت از البسه است که مراقبت بهینه از پارچه‌های متنوع و کاربری آسان را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. ما به عنوان اولین شرکت پیشرو در ارائه سیستم‌های مراقبت از البسه، به ارتقاء قابلیت‌های ال‌جی استایلر ادامه خواهیم داد و با ارائه تعریفی جدید از نگهداری لباس‌ها با ظاهر و بویی پر طراوت ، این امر را از همیشه آسان‌تر خواهیم کرد. “
 

بازدیدکنندگان می‌توانند از ۹ تا ۱۲ ژانویه جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی شامل ال‌جی استایلر را در غرفه نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه CES 2024 (#16008، مرکز همایش‌های لاس وگلاس) از نزدیک تجربه کنند. برای اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه‌های هیجان‌انگیز ال‌جی در نمایشگاه  #CESاز www.lg.com/ces2024 و LG Global YouTube channel بازدید نمایید.



 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب