امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57523 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در فصل بهار انجام شد؛

تصویب 28 مصوبه در شورای سلامت فصلی نواحی پنجگانه منطقه 19

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از تصویب 28 مصوبه در شورای سلامت نواحی پنجگانه منطقه 19 در سه ماهه نخست سال 1402 خبر داد.
تصویب 28 مصوبه در شورای سلامت فصلی نواحی پنجگانه منطقه 19

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگر پور با تأکید بر اهمیت تشکیل شوراهایی با محوریت سلامت برای همفکری‌های تخصصی‌تر در مسائل سلامت‌ محور گفت: به منظور توجه خاص به مسائل سلامت‌محور در محلات با مشارکت‌گرفتن از گروه‌های خیرین، جهادی، نهادهای مرتبط با این حوزه و ... خدماتی در قالب مصوبه ارائه می شود.
او آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محلات، مشارکت شهروندان، بهداشت عمومی محله، دسترس‌پذیری، زیست شهری، فضاهای بی‌دفاع شهری و امنیت و ایمنی در این فضاها را از جمله سرفصل‌های این شورا معرفی و افزود: این شورا در جلسه های فصلی بهار با تصویب 28 مصوبه برگزار شد.
به گفته این مسئول از 28 مصوبه در فصل بهار مي توان به جمع آوري و ساماندهي دستفروشان ناحيه يك، غربالگري بهداشتي ويژه كارگران فصلي ساكن در ساختمان اسكان كارگري ناحيه پنج ،كلاس هاي آموزشي مهارت هاي زندگي ناحيه دو،  ايجاد تصفيه خانه برای رفع مشكل فاضلاب در شهرك احمديه با هماهنگي اداره آب و فاضلاب منطقه ناحيه سه، پيگيري مناسب سازي ساختمان مثبت زندگي مربوط به خدمات بهزيستي شهر آفتاب و... اشاره كرد.
براساس این گزارش شورای سلامت محلات در راستای فراهم شدن فرصت مناسبی برای هم‌افزایی بین نهادهای خدمت‌رسان به‌ویژه در محلات کم‌برخوردار با حضور شهرداران نواحی، مدیر سلامت منطقه، مدیر اجتماعی، مدیران محلات و نمایندگان سازمان‌های همکار برگزار می‌شود.
همچنین جلسه های فصل تابستان نیز از 16 مرداد در خانه های سلامت محلات 13 گانه برگزار خواهد شد.
ضمن اینکه شهروندان می توانند برای ارتباط با خانه سلامت وپیگیری مشکلات سلامت و زیست محیطی در ناحيه يك با شماره 02196043681، ناحيه دو 96043732، ناحيه سه 96043784، ناحيه چهار 96043830 و ناحيه پنج 96043882 تماس حاصل فرمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب