امروز: یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ [2022/01/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57385 تاریخ انتشار: شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

موفقیت شرکت‌های بیمه به درآمدزایی نیست بلکه تعداد مشتریان وفادار و رضایت آن‌ها موفقیت شرکت را رقم می‌زند

خبرایران : مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی‌های شرکت برپایه رضایت مشتریان طراحی و اجرایی شده است، گفت: پرتفو و درآمدزایی بالا تنها ملاک موفقیت شرکت‌های بیمه نیست، بلکه شرکت‌های بیمه باید مشتریان خود را راضی نگه داشته و خدمات به‌روز به آن‌ها ارائه کنند.
موفقیت شرکت‌های بیمه به درآمدزایی نیست بلکه تعداد مشتریان وفادار و رضایت آن‌ها موفقیت شرکت را رقم می‌زند

به گزارش خبرایران، مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی های شرکت برپایه رضایت مشتریان طراحی و اجرایی شده است، گفت: پرتفو و درآمدزایی بالا تنها ملاک موفقیت شرکت های بیمه نیست، بلکه شرکت های بیمه باید متشریان خود را راضی نگه داشته و خدمات به روز به آن ها ارائه کنند.

علی جباری با اشاره به پنچ چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی و جایگاه مشتری در این استراتژی ها گفت: شرکت بیمه رازی در ابتدای سال جاری پنچ چرخش استراتژیک را با نگاه ویژه به مشتریان طراحی کرد که به دلیل اهمیت و جایگاه بسیار مهم مشتریان یک استراتژی مجزا برای مشتریان نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: چهارمین استراتژی شرکت بیمه رازی با تاکید بر مشتریان و همراهان شرکت بیمه رازی به عنوان چرخش استراتژیک از مشتری مداری منفعلانه به افزایش میزان وفاداری و وابستگی مشتریان بیمه رازی طراحی و اجرایی شده که دستیابی به این مهم نیاز به اجرای با دقت دیگر استراتژی ها دارد زیرا مشتری مداری و ارائه خدمات به روز در دیگر استراتژی ها نیز دیده شده و تمام استراتژی ها حلقه های یک زنجیر قوی و بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی می توانیم مدعی آن باشیم که استراتژی چهارم شرکت موفق بوده که نیازهای همراهان و مشتریان شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است و مشتریان صنعت بیمه از شرکت های بیمه ای همراهی، مشاوره، صدور بدون وقفه و به لحظه بیمه نامه و پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان را طلب می کنند.

جباری یادآور شد: در صنعت بیمه شرکت هایی با پرتفو و درآمدزایی بالا موفق نیستند، بلکه شرکت هایی موفق خواهند بود که مشتریان خود را راضی نگه دارند و خدمات به روز به آن ها ارائه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب