امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57355 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تمدید مهلت ثبت‌نام فراخوان طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

خبرایران : با توجه به استقبال دانشجویان، چهارمین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تا 15 آبان 1402 تمدید شد.
تمدید مهلت ثبت‌نام فراخوان طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

به گزارش خبرایران از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای اهداف خود و برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، رونق حوزه پژوهش، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به حمایت از پایان نامه و طرح های پژوهشی کرده است.

این حمایت با رویکرد کاربردی سازی و ارتقای کیفیت پژوهش های دانشگاهی، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان پسادکتری و بهره مندی از ظرفیت اعضا هیئت علمی دانشگاه ها و مطابق با نیازهای پژوهشی شرکت همراه اول در قالب اعطای گرنت پژوهشی است.

با توجه به استقبال دانشجویان و درخواست دانشگاه برای تمدید مهلت ثبت نام فراخوان، مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه اقدام به تمدید زمان دریافت طرح تا تاریخ 15 آبان ماه 1402 کرده است.

این فراخوان در حوزه های فناوری و محورهای اولویت دار معاونت های همراه اول تعریف شده است و طرح های منتخب در دو نوع پژوهشی و کاربردی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

گفتنی است طرح های ارسالی باید مطابق با محورهای اولویت دار که از سوی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اعلام شده و در راستای توسعه کسب و کار همراه اول است، باشد.
در همین راستا دانشجویان و پژوهشگران می توانند برای آگاهی از محورهای اولویت دار و ثبت نام به آدرس https://mci.ir/web/rd/innovation-ecosystem#pazhouhaneh مراجعه کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب