امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57345 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نمایشگرهای جدید Lifestyleال‌جی محصولی همه‌کاره برای سرگرمی در سفر

خبرایران : نمایشگر منحصر به فرد، قابل حمل، با دوام و قابل تنظیم LG StanbyME Go تجربه کاربری جدید و تازه‌ای را ارائه می‌کند.
نمایشگرهای جدید Lifestyleال‌جی محصولی همه‌کاره برای سرگرمی در سفر

  ال‌جی الکترونیکس (LG) از ورود جدیدترین نمایشگر Lifestyle خود به نام LG StanbyME Go (مدل 27LX5) به بازارهای جهانی خبر داد. این مدل نوآورانه جدید از یک صفحه نمایش لمسی 27 اینچی و یک سیستم اسپیکر 4 کاناله 20 واتی که به شکلی هوشمندانه در یک کیف شیک قابل حمل ادغام شده‌اند برخوردار است. نمایشگر 27LX5  نیز با دارا بودن ویژگی‌های اصلی StanbyME مانند قابل حمل و همه‌کاره بودن به کاربران اجازه می‌دهد به هر جایی که می‌روند بتوانند از تجربه‌های به یادماندنی تماشای فیلم و سریال نیز لذت ببرند.  

StanbyME Go که گزینه‌ای عالی برای تماشای فیلم، گیمینگ و غیره است می‌تواند هم در محیط‌های بسته و هم در فضاهای باز مورد استفاده قرار گیرد. کیف حمل و باتری داخلی، محافظ صفحه نمایش عالی و دوام 3 ساعته شارژ باتری برای استفاده از دستگاه بدون اتصال به منبع تغذیه خارجی این محصول را به محصولی کاربردی و راحت برای به همراه بردن تبدیل کرده است. مزیت دیگر این نمایشگر جدید علاوه بر برخورداری از صفحه نمایش بزرگ و اسپیکرهای قدرتمند این است که ریموت کنترل دستگاه و کابل برق آن نیز در کیف قابل حمل بلندگوها جا می‌گیرد و به این ترتیب از دردسرها و نگرانی‌های حمل محصول کاسته می‌شود.   

StanbyME Go قابلیت حمل خود را با قابلیت تنظیم همه‌کاره که از طیف وسیعی از کاربردها و ترجیحات کاربران پشتیبانی می‌کند کامل کرده است. کاربران می‌توانند صفحه نمایش را برای بدست آوردن بهترین زاویه دید کج کنند و برای نمایش افقی یا عمودی 90 درجه بچرخانند، ارتفاع آن را تا 18 سانتی‌متر تنظیم کنند و یا آن را در حالت Table قرار دهند. هنگامی که حالت Table فعال شده باشد صفحه نمایش بر روی جعبه خود به حالت Table قرار می‌گیرد تا کاربران بتوانند از بازی‌های دیجیتال صفحه‌ای مانند شطرنج یا Hidden Catch لذت ببرند و با تغییر تنظیمات به یک ضبط صوت مجازی تبدیل شده و تجربه سرگرم‌کننده و نوستالژیکی از گوش دادن به موسیقی را ارائه می‌کند. نمایشگر Lifestyle ال‌جی برای کاربری هرچه راحت‌تر هنگامی که جعبه آن را باز می‌کنید به صورت خودکار روشن و با بسته شدن جعبه خاموش می‌شود.

StanbyME Go دوام خود را با پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز 11 آزمایش مطابق با استاندارد سختگیرانه MIL-STD-810G ارتش ایالات متحده اثبات کرده است. این آزمایش‌ها نشان می‌دهند که 27LX5  می‌تواند طیف وسیعی از فاکتورهای محیطی شامل فشار هوای پایین، دمای بالا، دمای پایین، پاشیده شدن خاک و نمک را تحمل کند و نسبت به پاشیده شدن اتفاقی مایعات، لرزش و شوک مقاوم است.    

اسپیکرهای داخلی StanbyME Go برای کمک به گیرایی حداکثری تجربه تماشا به صورت خودکار خروجی صدا را در قسمت جلوی صفحه نمایش بهینه‌سازی می‌کنند. تجربه‌های تماشا همچنین با استفاده از فن‌آوری‌های صوتی و تصویری Dolby، Dolby Vision و Dolby Atmos ارتقاء یافته‌اند.

StanbyME Go با استفاده از پلتفرم اختصاصی webOS تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی به دستگاه‌های iOS یا اندروید خود وصل شوند. به علاوه، قابلیت تشخیص صدا امکان باز کردن اپلیکیشن‌ها، تنظیم صدا و جستجوی محتوا بدون استفاده از دست را فراهم می‌کند. این ویژگی به خصوص برای افرادی که دوست دارند در هنگام تماشای تلویزیون آشپزی کنند، به نظافت منزل بپردازند و یا فعالیت‌های دیگر خود را انجام دهند بسیار سودمند است.

نمایشگرهای Lifestyle ال‌جی تجربه کاربری و تماشا را با ارائه ارزش جدید سبک زندگی برای مشتریان امروزی و روش‌های جدید برای لذت بردن از محتوا متحول می‌کنند. LG StanbyME Go از این ماه روانه بازارهای جهانی خواهد شد. این محصول ابتدا در بازارهای ایالات متحده و در ماه بعد در بازارهای کلیدی اروپا شامل ایتالیا، فرانسه، انگلستان، اسپانیا و آلمان ارائه خواهد شد.

ال‌جی از اول تا پنجم سپتامبر جدیدترین نمایشگرهای Lifestyle خود شامل StanbyME، StanbyME Go را در کنار سری LG OLED Objet Collection Posé در غرفه خود (سالن 18، Messe Berlin) در نمایشگاه IFA 2023  در برلین آلمان به نمایش خواهد گذاشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب