امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57333 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افزایش ایمنی ورودی و خروجی خیابان ملاصدرا

خبرایران : عملیات ایمن سازی ورودی و خروجی خیابان ملاصدرا منشعب از بزرگراه چمران جنوب با هدف افزایش ضریب ایمنی، کاهش تصادفات و هدایت درست جریان ترافیکی انجام شد.
افزایش ایمنی ورودی و خروجی خیابان ملاصدرا

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 2 محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه اظهار کرد با توجه به اهمیت بحث ایمنی در بزرگراههای پایتخت به ویژه در ورودی و خروجی ها که نقش مهمی در هدایت جریان ترافیکی دارند عملیات ایمن سازی ورودی و خروجی خیابان ملاصدرا منشعب از بزرگراه شهید چمران جنوب با هدف  افزایش ضریب ایمنی، کاهش تصادفات و هدایت درست جریان ترافیکی انجام شد.

وی افزود: براساس بازدیدهای میدانی صورت گرفته اختلاف سطح ورودی و خروجی  ملاصدرا و همچنین شعاع انحناء قوسهای رمپ و لوپ که  احتمال خطر سقوط راکبین و عابرین ایجاد کرده بود  و همچنین تردد  در عرض این شبکه بزرگراهی  به عنوان عوامل حادثه خیز شناسایی شد.
 کریمی گفت:  در همین راستا به منظور افزایش ضریب ایمنی 150 عدد نیوجرسی با ارتفاع 1.5 متر توسط اکیپ اجرایی نصب شد.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه در ادامه با اشاره به نصب نیوجرسی و راه کارهای نظارتی یاد شده اذعان داشت امیدواریم با این اقدام شاهد ارتقای ایمنی این محور باشیم

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب