امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57309 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک مطرح کرد؛

احداث پارکینگ عمومی در محله چیذر، پاسخ به درخواست چندین ساله اهالی

خبرایران : احداث پارکینگ عمومی در محله چیذر با هدف خدمات رسانی بهینه به زائرین آستان مطهر امامزادگان(ع) و مراجعین اماکن مذهبی و ساماندهی ترافیکی معابر همجوار به درخواست چندین ساله اهالی، هیات امنا و شورایاران محلی اجرایی شد.
احداث پارکینگ عمومی در محله چیذر، پاسخ به درخواست چندین ساله اهالی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی شهردار این منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود: مدیریت شهری نگاه مردم محور را بسط ظ اولویت پروژه های اجرایی قرار داده است و پیشنهاد های ارایه شده از سوی آنها را برای ارتقاء شاخص های زندگی شهری مورد بررسی قرار می دهد.

وی گفت: محله چیذر به‌ عنوان‌ یکی از محلات شاخص مذهبی در منطقه یک با توجه به حضور مستمر زائرین و گردشگران مذهبی مدت هاست که با ترافیک سنگین در ساعات مختلف شبانه روز مواجه است به همین دلیل پس از بررسی های لازم و مطالعات صورت گرفته، قطعه زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در کوچه شهید عسگری واقع در ضلع شمال آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) توسط شهرداری تملک شد.

حاجوی افزود: با احداث حدود ۴۰۰ واحد پارکینگ در این مکان، زمینه های کاهش بار ترافیک این محله قدیمی و به دنبال آن آسایش شهروندان و ساکنین  فراهم می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب