خبرایران : مدیرعامل شرکت کالای خانه پایا پارس گفت : فلاسک احمد برندی معتبر و خاص در ایران و خاورمیانه است که مزیت آن نسبت به انواع مشابه، کیفیت بالا و قیمت مناسب ، به صرفه و خدمات پس از فروش آن است.
احمد تحسیری مدیرعامل شرکت کالای خانه پایا پارس درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهار داشت : از حدود 20 سال پیش ما تولید فلاسک احمد را آغاز نمودیم و در طول این سالها توجه به سرمایه گذاری متناسب با شعار شرکت مورد توجه قرار گرفته است.
وی تصریح کرد : همیشه هدف اصلی ما رضایت مشتریان است. ضمن اینه هدف دیگر ما استفاده از بهترین مواد اولیه درتولید ، تولید کالای مرغوب و همچنین قیمت مناسب ، خروج ارز و ایجاد فضای شغلی برای کارگران ایرانی و ورود ارز خارجی به کشور با صادرات بوده است.
تحسیری تاکید کرد: فلاسک احمد برندی معتبر و خاص در ایران و خاورمیانه است که مزیت آن نسبت به انواع مشابه، کیفیت بالا و قیمت مناسب ، به صرفه و خدمات پس از فروش آن است.
وی ادامه داد : با توجه به نوسانات نرخ ارز و شیوع کرونا، متأسفانه به دلیل رکود بازار ناچار به افزایش قیمت این محصول شدهایم.
مدیرعامل شرکت کالای خانه پایا پارس افزود : در خصوص عرضه این کالا در فروشگاههای زنجیرهای، تاکنون رایزنیهایی صورت گرفته که با رضایتمندی از آن استقبال میکنیم. ضمن اینکه با توجه به مورد استقبال واقع شدن فلاسک احمد از سوی خریداران ایرانی و خارجی برخی ه متاسفانه از مارک ها و افراد ناشناخته تلاش کرده اند ضمن استفاده از نام های مختلف و سوء استفاده از برند احمد ، آن را از طریق تولید غیرقانونی و کیفیت متفاوت کپی کنند. با این حال ، ایرانیان و بسیاری از خارجی ها هنوز «فلاسک احمد» را ترجیح می دهند.
وی درپایان سخنان خود درخصوص اهداف و برنامه ریزی های شرکت شرکت ون پارس هم گفت : شرکت ون پارس با محوریت حفظ و ارتقای رضایت مشتریان ماموریت های مهمی را برای خود تعریف نموده است. از جمله توليد لوازم خانگی با کيفيت، متنوع و قابل اعتماد در راستای افزايش رضايت و وفادار نمودن مشتريان ، مشتری گرايی و شناخت کامل بازار، استفاده از ابزارهای نوين مديريتی است و دراین راه تلاش خواهد کرد.