امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57092 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۷:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ارسلان صیادی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

مجموعه هتل کاروانسرای کوهاب نطنز در یک بنای تاریخی متعلق به شاه عباس صفوی احداث شده است/ هتل کاروانسرای کوهاب نطنز با 22 اتاق، رستوران، کافی‌شاپ، تالار، سالن اجتماعات، بازارچه صنایع دستی در خدمت گردشگران و مسافران می‌باشد

خبرایران : مدیر داخلی هتل کوهاب نطنز گفت: این مجموعه شامل 22 اتاق با طرفیت 110 نفر، رستوران، کافی‌شاپ، تالار، سالن اجتماعات، بازارچه صنایع دستی می‌باشد که از سال 1401 پس از بازگشایی در خدمت گردشگران و مسافران می‌باشد.
مجموعه هتل کاروانسرای کوهاب نطنز در یک بنای تاریخی متعلق به شاه عباس صفوی احداث شده است/ هتل کاروانسرای کوهاب نطنز با 22 اتاق، رستوران، کافی‌شاپ، تالار، سالن اجتماعات، بازارچه صنایع دستی در خدمت گردشگران و مسافران می‌باشد

ارسلان صیادی مدیر داخلی هتل کوهاب نطنز در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: مجموعه هتل کاروانسرای کوهاب نطنز در یک بنای تاریخی متعلق به شاه عباس صفوی احداث شده که برطبق کتیبه سردرب در سال 1029 هجری قمری ساخت آن به پایان می‌رسد.


وی افزود: این بنا در طی سال‌ها بعنوان کاروانسرا مورد استفاده قرار می‌گرفته که سرانجام در اواخر دوران پهلوی دوم به ثبت ملی رسیده و از حالت کاروانسرایی خارج می‌شود.سرانجام در سال 1396 به همت و سرمایه‌گذاری مرحوم قدرت‌الله علیزاده این بنا شروع به مرمت و بازسازی شده و در نهایت تبدیل به هتل بوتیک می‌گردد.


صیادی ادامه دهد: این مجموعه شامل 22 اتاق با طرفیت 110 نفر، رستوران، کافی‌شاپ، تالار، سالن اجتماعات، بازارچه صنایع دستی می‌باشد که از سال 1401 پس از بازگشایی در خدمت گردشگران و مسافران می‌باشد.


مدیر داخلی هتل کوهاب عنوان داشت: مسافران می‌بایست برای رزرو ایام عید از اواسط اسفندماه اقدام کنند، چرا که نطنز شهر بسیار گردشگر پذیری خصوصاً در ایام نوروز است.


وی با تشکر از آقای محمدسجاد علیزاده مدیریت و مالک کاروانسرای کوهاب بیان کرد: ایشان نهایت ظرافت و دقت را در انتخاب مبلمان و وسایل اتاق به خرج داده‌اند، بطوری که مرتبط با اصل این بنای اصیل باشد.می‌توان به جرات گفت که 90 درصد وسایل چوبی اتاق شامل صندلی‌ها، میز آینه و کمدها کار دست بوده که در نهایت ظرافت و زیبایی طراحی شده است.


صیادی درپایان سخنان خود گفت: با توجه به اینکه شهر اصفهان قطب گردشگری ایران است، ولی حدوداً نیمی از مسافران و گردشگران ما از خود اصفهان بدلیل آب و هوای مطبوع و خنک و سکوت آرامش وصف ناپذیر آن می‌آیند و از دیگر امکانات هتل می‌توان به wifi، صبحانه، پارکینگ روباز و ... اشاره کرد.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب