امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57071 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تسلیت مدیر عامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در شهر کرمان

خبرایران : سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در شهر کرمان متن پیامی صادر نمود.
پیام تسلیت مدیر عامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در شهر کرمان

  باسمه تعالی
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون
خباثت ها و رذالت های دشمن قسم خورده ملت، دیگر بار فاجعه ای تلخ تر را رقم زد تا به جهانیان اثبات کنند که نه تنها از نام و یاد سردار دلها می ترسند بلکه از رهروان راه شهید حاج قاسم سلیمانی نیز هراس دارند.
داغ مظلومیت هموطنان عزیزمان که از اقصی نقاط  کشور عزیزمان ایران اسلامی، به خصوص استان شهید پرور کرمان برای پاسداشت یاد و خاطر سردار دلها ، خود را به گلزار شهدای کرمان رسانده بودند چنان جانسوز و غریبانه بود که هیچگاه از حافظه تاریخی ملت پاک نخواهد شد. دشمنان حقیر و کثیف ملت ایران بدانند تک تک ما از راه و مسیری که آغاز کرده ایم باز نخواهیم گشت و این باور قلبی مااست که سعادت و نجات در مقاومت بوده وهست و این قبیل اقدامات کورکورانه نه تنها خللی به اراده ملت وارد نخواهد کرد بلکه ما را مصمم تر خواهد نمود. ایران عزیزمان دوباره عزادار شد و هموطنان بسیاری در این سوگ عزادار و ماتم زده شدند.               
اینجانب مصیبت وارده رابه امام زمان عجل الله، مقام معظم رهبری دام عزه ، ملت شریف و نجیب ایران بویژه به خانواده‌های داغدار شهدای مظلوم تبریک و تسلیت عرض نموده و امید آنکه روح پاک این شهیدان

  والعاقبه للمتقین

سید امین جوادی

  مدیرعامل موسسه اعتباری ملل

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب