امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57059 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهره مندي بيش از 313 هزار نفر از تسهیلات بانک کارگشایی طی 9 ماه

خبرایران : بانک کارگشایی یکی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که به صورت مستمر در مسیر ایفای مسئولیت اجتماعی از سال 1305 تاکنون تلاش کرده با پرداخت وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه در قبال ترهین طلا زمینه ساز کمک به رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری مشتریان و متقاضیان در سراسر کشور باشد.
بهره مندي بيش از 313 هزار نفر از تسهیلات بانک کارگشایی طی 9 ماه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک کارگشایی در حداقل زمان و بدون پرداخت اقساط ماهانه در ازای ترهین طلاآلات طی 9 ماه امسال با وجود ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در اقصی نقاط کشور به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان و مشتریان نیز تعداد 221 هزار و 938 فقره وام مرابحه (جعاله) به ارزش بالغ بر 40 هزار و 563 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین در این مدت، تعداد 91 هزار و 971 فقره وام قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده که ارزش آن بالغ بر 4 هزار و 80 میلیارد ریال بوده است.

بانک کارگشایی از ابتدای فروردین ماه تا پایان آذر در مجموع تعداد 313 هزار و 909 هزار فقره وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به ارزش 44 هزار و 643 میلیارد ریال به متقاضیان و مشتریان پرداخت کرده است.

بر این اساس، شعب و دوایر بانک کارگشایی در سراسر کشور با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی در هر روز به طور متوسط 821 وام مرابحه و 340 وام قرض الحسنه طی 9 ماه امسال پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی در حال حاضر با پرداخت وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه در حداقل زمان بدون پرداخت اقساط ماهانه در ازای ترهین طلاآلات برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه ودیعه مسکن و ... در کنار مشتریان خود است.

نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و ... از دیگر فعالیت های مهم این واحد است.

لازم به ذکر است، بانک کارگشایی با محور قراردادن مبانی بانکداری اسلامی با تمام توان و با تجهيز و بكار گيري منابع مالي و با تلاش های گسترده نيز به عنوان پيش آهنگ تحول در گره گشایی مردم سهیم و منشا خیر و برکت است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب