امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57004 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

لذت سفر و طعم لذیذ غذا را در رستوران ترکیه ای دومان مجتمع تجاری تفریحی مهر و ماه تجربه کنید

خبرایران : لذت سفر و طعم لذیذ غذا را در رستوران ترکیه ای دومان مجتمع تجاری تفریحی مهر و ماه قم تجربه کنید
لذت سفر و طعم لذیذ غذا را در رستوران ترکیه ای دومان مجتمع تجاری تفریحی مهر و ماه تجربه کنید

مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم کجاست؟ سفر در عین اینکه می تواند بسیار لذت بخش باشد می تواند آزار دهنده نیز باشد، اگر خستگی راه به تن مسافر بماند. به همین دلیل برای سفرهای جاده ای این مشکل را با مجتمع های بین راهی بر طرف کرده اند. مجتمع های بین راهی برای رفع خستگی مسافران بنا نهاده شده اند که به لذت بخش تر شدن سفر می انجامد.

علاوه بر این باعث کاهش تصادفات جاده ای می شود. اگر با خودرو شخصی به سفر می روید سعی کنید حتما در بین راه به استراحت بپردازید زیرا این کار باعث امنیت بیشتر خودتان و همراهانتان و همچنین لذت بیشتر از سفر می شود. در حال حاضر مجتمع های بین راهی طوری طراحی شده اند که بسیاری از مکاناتی را که شما احتیاج دارید در بر می گیرد حتی شاید چیزی فراتر از انتظاراتتان در آنها وجود دارد.

 برای افرادی در مسیر قم به تهران سفر داشته اند این مجتمع نامی آشنا است و مطمئنن سری به این مکان زده اند. این مجتمع که در دل بیابان و در حاشیه جاده بنا شده است دارای امکاناتی کامل است. با ورود به این مجتمع در نگاه اول باورتان نمی‌ شود که این مکان در دل کویر قرار دارد و حس شهر بودن به مسافران دست می دهد و احساس می کنند وارد یک بازار در شهری بزرگ شده اند.

زیربنای مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم دارای مساحتی برابر با 9000 متر مربع و در دو طبقه ایجاد شده است و دارای طراحی مدرن و زیبایی می باشد که در نگاه اول چشم ها را به خود خیره می کند. طراحی داخلی آن نیز دارای نمائی حیرت انگیز است و با ورود به آن حس شادابی و طروات به به افراد دست می دهد.
امکانات مجتمع مهر و ماه

هدف از تاسیس هر مجتمع رفاهی ایجاد امکاناتی برای مسافرانی است که در جاده اند و از مکان های شهری دور هستند و دسترسی به امکاناتی که ممکن است به آنها احتیاج داشته باشند ندارند. بنابر این توضیحاتی که ارائه شد مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم نیز دارای امکانات مختلفی نظیر موارد زیر می باشد:

فود کورت: فود کورت که متشکل از فست فودهای مختلف می باشد در طبقه فوقانی قرار دارد. اگر تمایل به خوردن فست فود دارید می توانید از این قسمت استفاده کنید.

رستوران: بسیاری از افراد هستند که علاقه به خوردن فست فود ندارند بنابراین ترجیح می دهند که غذاهای ایرانی میل نمایند. این مجتمع با ایجاد رستوران غذاهای ایرانی این مشکل را برطرف کرده است.

 لذت سفر و طعم  لذیذ غذا را در رستوران ترکیه ای دومان مجتمع تجاری تفریحی مهر و ماه کیلومتر 6 بزرگراه قم- تهران با انواع غذاهای جاب، لذیذ و خوشمزه امتجان کنید تا سفری خاطر انگیز را بسازید.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/0020_mkknapn.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/0030_pgykhel.jpg

 

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/0040_kukezrw.jpg

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب