امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56987 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام قدردانی شهردار غزه از شهردار تبریز : پیام حمایتی مردم تبریز در غزه طنین انداز شد

خبرایران : یحیی السراج شهردار غزه با ارسال پیامی به یعقوب هوشیار شهردار تبریز، ضمن قدردانی از مواضع حمایتی شهروندان تبریزی‌ در قبال عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی و همچنین محکومیت جنایات رژیم منحوس اسرائیل در غزه، نمایش همدلی مردم تبریز را قوت قلب غزه دانست.
پیام قدردانی شهردار غزه از شهردار تبریز : پیام حمایتی مردم تبریز در غزه طنین انداز شد

به گزارش خبرایران، در متن پیام یحیی السراج، شهردار غزه خطاب به یعقوب هوشیار شهردار تبریز آمده است:

اینجانب لازم می‌دانم از طرف مردم غزه قدردانی خودم را نسبت به پیام اندیشمندانه و حمایتی جنابعالی ابراز کنم. سخنان شما که روح همبستگی را تجسم می‌بخشد عمیقاً در غزه طنین انداز شد.

در ادامه پیام شهردار غزه آمده است: ما تلاش‌های تبریز، شهری که مشهور به میراث فرهنگی و تاریخ غنی است، را در راستای حمایت از صلح و تفاهم متقابل از مجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی گوناگون آن ارج نهاده و قدردان شما هستیم. چنین تلاش‌هایی نور امید را در این روزهای چالش‌برانگیز به سمت غزه می‌افکند.در این ایام مشقت‌بار، چنین حمایت‌های دوستانه‌ای است که به ما قدرت می‌بخشد. شناخت شما از چالش‌های پیش روی مردم غزه و التزام شما نسبت به نمایش همدلی با غزه منشاء قوت قلب و شکیبایی برای ما است.

یحیی‌السراج در ادامه پیام خود آورده است: امیدواریم که از طریق گفتگوهای مداوم و پشتیبانی‌های دوجانبه بتوانیم یک محیط مالامال از صلح، تفاهم و احترام برای همگان ایجاد کنیم.

شهردار غزه در بخش پایانی پیام خود ضمن قدردانی مجدد از پیام صمیمانه و حمایتی مردم تبریز ابراز امیدواری کرده است که تلاش‌های جمعی ما به آینده‌ای مملو از صلح و احترام متقابل منجر شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب