امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56950 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک در پایان اولین دور پایش محلات : درخواست های شهروندی در قالب 680 پروژه شهری مصوب و اجرایی شد

خبرایران : شهردار منطقه یک: در پایان اولین دور از پایش محلات 27 گانه شمال تهران به درخواست های شهروندان، خانواده معظم شهدا، نخبگان و معتمدین محلی ،680 پروژه شهری تصویب و در دستور کار قرار گرفت.
شهردار منطقه یک در پایان اولین دور پایش محلات : درخواست های شهروندی در قالب 680 پروژه شهری مصوب و اجرایی شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ  گفت: از سال گذشته پایش  ۲۷ محله منطقه یک در برنامه های اجرایی قرار گرفت و  هر بازدید با حضور در کنار خانواده های شهدای محلات با هدف تکریم و همراهی دعای خیر آنها در خدمت رسانی بهتر به شهروندان آغاز و پس از بازدید میدانی از محله در مساجد هر محله در کنار نمازگزاران و شهروندان نشستیم تا درخواست های آنها را به همراه معاونان و مدیران شهری منطقه مورد بررسی قرار دهیم.


صباغ افزود: دیدار با نمایندگان، معتمدین و مدیران محلات و افراد نخبه و تاثیرگذار محلی نیز در این برنامه قرار داشت و مصوبات تنظیمی با بازده های زمانی کوتاه، میان و بلند مدت تقسیم بندی و در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

شهردار منطقه یک با اشاره به اینکه اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی در بسیاری از مواقع تاثیرگذارتر از پروژه های بزرگ برای ساخت فضای مناسب یک زندگی شهری است خاطر نشان کرد: بر همین اساس در اولین دور از پایش، بیش از ۶۸۰ مصوبه از درخواست های شهروندان در حوزه های نگهداشت شهر، ارتقاء خدمات رسانی، اجرای طرح های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و... تصویب و در دستور اجرا قرار گرفت.

صباغ توضیح داد: مصوبات کوتاه مدت ظرف یک تا دو ماه به نتیجه می رسند؛ مصوبات میان مدت ۶ تا ۹ ماه طول می کشد و مصوبات بلند مدت مانند احداث مجموعه های ورزشی و... تا دو سال زمان می برند؛ نقشه راه ما در منطقه یک بازدیدهایی از این جنس و تصویب و اجرایی کردن مصوباتی از این دست خواهد بود و در دور دوم بازدیدها این مصوبات دوباره پایش و از معاونان در خصوص پیشرفت مصوبات گزارش لازم اخذ خواهد شد.

صباغ در خصوص ادامه بازدیدها گفت: از هفته آینده دو برنامه در معاونت ها آغاز می شود که یک هفته بازدید از پروژه های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و اجتماعی در دو حوزه شرق و غرب منطقه است و دیگری بازدید از رود دره ها، مسیرهای کوهنوردی و تفرجگاهی خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب