امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56930 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هتل کارا شهر ارومیه با چشم انداز بسیار زیبا از شهر آمادگی پذیرایی از گردشگران سراسر ایران است

خبرایران : هتل 3 ستاره کارا ارومیه دارای 35 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می‌باشد و در سال 1399 آغاز به کار کرده است. در زمان سفر به شهر ارومیه می‌توانید اتاق‌های 1 تخته تا 4 تخته را در این هتل آنلاین رزرو کنید.
هتل کارا شهر ارومیه با چشم انداز بسیار زیبا از شهر آمادگی پذیرایی از گردشگران سراسر ایران است

درباره هتل کارا ارومیه:


هتل کارا یکی از هتل های سه ستاره در بهترین نقطه از شهر ارومیه واقع شده است، این هتل با چشم انداز بسیار زیبا از شهر آمادگی پذیرایی از گردشگران سراسر کشور را دارد. این هتل بی نظیر در ۱۰ طبقه ساخته شده و دارای ۲۸ اتاق و ۷ سوئيت است که در حالت کلی ظرفیت ۱۰۰ مسافر را دارد. مطمئن باشید با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل برایتان اقامتی خوش رقم خواهد خورد و سفری به یاد ماندنی در ذهنتان حک خواهد شد. برای طرفداران خرید نیز اقامت در هتل کارا ارومیه پیشنهاد می شود، زیرا به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و تنها با ۵ دقیقه رانندگی به ترک مال دسترسی خواهید داشت که می توانید اجناس مارک دار ترکیه خریداری کنید. همچنین برای دوستداران طبیعت و گشت و گذار نیز بازدید از پارک جنگلی ارومیه پیشنهاد می شود که در فاصله اندکی از هتل قرار دارد و یکی از جاهای مناسب برای تفریح و گشت و گذار در ارومیه به شمار می رود.
برای رفتن به مرکز شهر نیز حدودا ۱۰ دقیقه رانندگی نیاز دارد. هتل کارا به دلیل جدید الاحداث بودن و قیمت مقرون به صرفه در بین سایر هتل‌ های شهر ارومیه با استقبال بیشتری برخوردار شده است. پس می توان گفت، هتل کارا به عنوان هتلی نوساز در شهر ارومیه در خیابان شیخ تپه قرار دارد و از این خیابان دسترسی به سایر نقاط شهر و جاذبه های دیدنی بسیار آسان است، بدین جهت مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. این هتل زیبا که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کار کرده است، در عرض همین چند ماه مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. علاوه بر موارد گفته شده بهتر است در جریان باشید که به دلیل فاصله بسیار اندک Kara Hotel تا ایستگاه اتوبوس برای رفت و آمد در شهر ارومیه مشکلی نخواهید داشت و به وسیله حمل و نقل عمومی به جای جای شهر دسترسی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل کارا ارومیه:


در لابی این هتل خدمات پذیرش به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند و خدماتی نظیر تهیه بلیط انجام می گیرد و اینترنت وای فای رایگان در لابی در اختیارتان قرار داده می شود، همچنین لازم به ذکر است در لابی هتل کارا سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد. همچنین در صورت نیاز می توانید از بخش لباسشویی هتل با پرداخت هزینه جداگانه بهره مند شوید. به یاد داشته باشید که در صورت اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ سرپوشیده فراهم گردیده است و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات اقامتی مناسبی فراهم گردیده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل:


اتاق های این هتل به صورت یک تخته، دو تخته توئین استاندارد، دو تخته دوبل لوکس و بالکن دار، سه تخته استاندارد و سوئيت تکخوابه چهار نفره هستند. همه واحدها روزانه مرتب و نظافت می شوند، همچنین در داخل اتاق ها و سوئيت ها به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، تلفن، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، مینی بار غیر رایگان، میز و صندلی و گاوصندوق دسترسی خواهید داشت، همچنین در داخل اتاق ها، حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و حوله و دمپایی هستند.
اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۱۲ ساله در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها بوده و برای افراد بالای ۱۳ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل:


در رستوران هتل کارا غذاهای ایرانی و محلی همراه با نوشیدنی های خوشمزه برای مهمانان سرو می‌ کنند، مطمئن باشید از طعم غذاها و نوشیدنی ها سیر نخواهید شد. البته توجه داشته باشید که در صورت نیاز به غذاهای خارج از هتل می توانید به راحتی به کافه آیریس و رستوران سرآشپز در نزدیکی هتل مراجعه کنید و غذاهای متنوع دیگری سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل کارا ارومیه تا جاذبه های دیدنی نزدیک:


فاصله تا پارک جنگلی ارومیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ارومیه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا سه گنبد: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ارومیه: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا تفرجگاه بند ارومیه: ۹.۶ کیلومتر

 

آدرس :  ارومیه، خیابان شیخ تپه، ابتدای خیابان جنگل، روبروی مجتمع مسکونی نگین

 

 

https://safarmarket.com/blog/data/uploaded_files/3981aaf0a41bcb481d5ec848.jpg

 

https://safarmarket.com/blog/data/uploaded_files/c01cde8e1b43f8238bdf3287.jpg

 

https://safarmarket.com/blog/data/uploaded_files/31e134e0884180bcbf3d80be.jpg

 

 

 

 

 

https://safarmarket.com/blog/data/uploaded_files/8ab8729e3dcaac857176523d.jpg

 

https://safarmarket.com/blog/data/uploaded_files/5a203cdf6b21bff0261582de.jpg

 

https://safarmarket.com/blog/data/uploaded_files/a2e933733e61f1513c68cdab.jpg

 

https://safarmarket.com/blog/data/uploaded_files/4624eedac169e94f2943b327.jpg

 

https://safarmarket.com/blog/data/uploaded_files/568c9fa4a135d710ac70b3a6.jpg

 

https://safarmarket.com/blog/data/uploaded_files/3981aaf0a41bcb481d5ec848.jpg

 

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب