امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56913 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علیرضا میانجی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

محصولات شرکت بازرگانی تبادل صنعت آسیا تحت لیسانس آلمان و چین کیفیت بالایی دارند / با کم شدن ارزش پول ملی، کیفیت محصولات پایین آمده/ بلبرینگ گارانتی دارآخن درصورت بروزمشکل، قابل تعویض است

خبرایران : مدیرعامل شرکت تبادل صنعت آسیا گفت: تخصص اصلی ما بر روی بلبرینگ‌های الکتروموتورازسایزکوچک تا بزرگ بوده و از وزارت صمت تأئیدشده هستیم.
محصولات شرکت بازرگانی تبادل صنعت آسیا تحت لیسانس آلمان و چین کیفیت بالایی دارند / با کم شدن ارزش پول ملی، کیفیت محصولات پایین آمده/ بلبرینگ گارانتی دارآخن درصورت بروزمشکل، قابل تعویض است

علیرضامیانجی مدیرعامل شرکت تبادل صنعت آسیا در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهار داشت : شرکت تبادل صنعت آسیا بالغ بر ۲۵ سال سابقه واردات دارد و تلاش کرده‌ایم در این مدت با تجربه‌ای کسب کرده‌ایم، بهترین جنس را از کشور چین وارد کنیم و با اخذ گارانتی در صورت بروز مشکل، بلبرینگ قابل تعویض است.

میانجی تصریح کرد: فعالیت عمده شرکت بازرگانی تبادل صنعت آسیا در زمینه واردات و توزیع انواع بلبرینگ و متعلقات آن بوده و سعی در حمایت از تولید کنندگان و نوآوران صنعت داخلی داریم وآماده هرگونه مشاوره صنعتی و تخصصی دراستفاده از انواع بلبرینگ ،رولبرینگ، نیدل بیرینگ، بال اسکرو، لید اسکرو، بلبرینگ یاتاقان دار، بلبرینگهای استیل و نسوز و یکطرف گرد، ساچمه، کاسه نمد ، اورینگ، بوش، گریس و روان کننده ها و غیره هستیم.

وی عنوان داشت : تخصص اصلی ما بر روی بلبرینگ‌های الکتروموتور از سایز کوچک تا بزرگ است. همچنین سایربلبرینگ‌های وارداتی شامل بلبرینگ‌های سنگینی است که در کارخانجات سیمان، فولاد، کاشی و سرامیک و شرکت‌های حفاری و بلبرینگ‌هایی که درسرند و انواع سنگ‌شکن استفاده می‌شوند و در کیفیت آن از سخت‌کاری دوش نمک استفاده شده و در آزمایشگاه توسط تکنیسین‌ها هر قسمت تست و چک می‌شود.

میانجی افزود: این بلبرینگ‌ها بار زیادی را تحمل می‌کنند و معمولا در کارخانه‌های مادر همچون سیمان، مورد استفاده قرار می‌گیرند و باعث گسترش صادرات کشورمان می‌گردد.

شرکت تبادل صنعت آسیا تاکید کرد: ما نمایندگی‌های محدودی داریم و اکثرا با بازارتهران فعالیت می‌کنیم و با مشتریان درارتباطیم وحتی گاهی جنس را بصورت رایگان دراختیارشان قرار می‌دهیم تا آن را در دستگاه خود تست کنند و در صورت پاسخ مثبت همکاری‌های گستره‌تر انجام می‌دهیم تا از این راه به تولید ملی کمک می‌کنیم. این محصول تحت لیسانس آلمان و در کشور چین و کیفیت بالایی دارد.

وی ادامه داد : هم‌اکنون به علت جابجایی ارزش پول ملی، عده‌ای بدنبال جنس ارزان قیمت هستند که متأسفانه کیفیت هم بدنبال آن پایین می‌آید و بالتبع مشتریان خود را از دست می‌دهند که بهترین توصیه برای آنها این است که سعی کنند با شرکت‌هایی کار کنند که اطلاعات کافی در این زمینه دارند و یا نمایندگی جنس موردنظر را داشته و یا صاحب برند باشند.

میانجی خاطرنشان کرد : اگر خریدار و فروشنده علم و آگاهی کافی را داشته باشند، جنس مناسب‌تری را می‌توانند تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

وی درپایان سخنان خود گفت : ما عضو شرکت شناسا هستیم که زیرمجموعه اتحادیه است و وزارت صمت این شرکت را تأئید کرده است.

 

دفتر مرکزی :
تهران - خیابان امیرکبیر-کوچه ناظم الاطبائ جنوبی -کوچه کتانه -کوچه منصورالحکما- ساختمان خلیج فارس واحد 14
دفتر شماره 2 :
تهران - خیابان امیرکبیر-کوچه ناظم الاطبائ جنوبی -کوچه کتانه -کوچه منصورالحکما- ساختمان خلیج فارس واحد 17

فروشگاه :
تهران - خیابان امیرکبیر-کوچه ناظم الاطبای شمالی پاساژ تهران پلاک 123-124

 

تلفن دفتر: 54 01 11 33 -021 0098

فکس دفتر: 75 18 97 33 -021 0098

تلفن فروشگاه: 89 27 91 33 -021 0098

فکس فروشگاه: 35 95 95 33 -021 0098

 

ارتباط مستقیم با مدیر عامل :
jet_alimianji@yahoo.com

ارتباط مستقیم با مدیرفروش : 
 

09121771454
 

  از سایت ما دیدن کنید aachen-bearing.ir

آدرس اینستاگرام :

https://www.instagram.com/aachen_bearing/

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب