امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56899 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در تلویزیون‌های گیمینگ به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟

خبرایران : گیمینگ یک راه عالی برای خوش‌گذرانی، ارتباط با دوستان و آشنایی با افراد جدید است. در واقع این کار یک تمرین تعاملی است. اما تجربه گیمینگ شما بدون بهترین تلویزیون گیمینگ تکمیل نمی‌شود. اگر نمی‌دانید برای گیمینگ باید چه نوع تلویزیونی تهیه کنید موارد زیر ویژگی‌های ضروری‌ای هستند که هنگام خرید یک تلویزیون گیمینگ باید به آن‌ها توجه کنید.
در تلویزیون‌های گیمینگ به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟

گیمینگ یک راه عالی برای خوش‌گذرانی، ارتباط با دوستان و آشنایی با افراد جدید است. در واقع این کار یک تمرین تعاملی است. اما تجربه گیمینگ شما بدون بهترین تلویزیون گیمینگ تکمیل نمی‌شود. اگر نمی‌دانید برای گیمینگ باید چه نوع تلویزیونی تهیه کنید موارد زیر ویژگی‌های ضروری‌ای هستند که هنگام خرید یک تلویزیون گیمینگ باید به آن‌ها توجه کنید.

5 ویژگی غیر قابل چشم‌پوشی در خرید تلویزیون گیمینگ

وقتی می‌خواهید یک تلویزیون گیمینگ انتخاب کنید که نیازهای شما را رفع کرده و بهترین تجربه گیمینگ را برایتان فراهم کند، باید به دنبال ویژگی‌های زیر باشید:

1. صفحه نمایش با کیفیت

اگر در گیمینگ تازه‌کار هستید ممکن است از دیگران درباره اهمیت تهیه یک تلویزیون گیمینگ دارای صفحه نمایش با کیفیت شنیده باشید. اگر درست نمی‌دانید منظور آن‌ها چیست به موارد زیر توجه کنید.

وقتی صحبت از نمایشگرهای با کیفیت به میان می‌آید مقصود کیفیت درخشندگی و کنتراست صفحه نمایش، زنده بودن رنگ‌ها، رزولوشن تصاویر نمایش داده شده و دقت رنگ‌ها، صرف‌نظر از تیرگی یا روشنی آن‌هاست. 

به عبارت دیگر با یک تلویزیون گیمینگ دارای صفحه نمایش با کیفیت می‌توانید تمام جزئیات دنیای مجازی‌ای که در آن حضور دارید را واضح‌تر ببینید و کاملاً در آن غرق شده و یک تجربه گیمینگ بسیار واقعی داشته باشید.

ال‌جی بهترین تلویزیون‌های گیمینگ با نمایشگرهای بسیار عالی را ارائه می‌کند اما هیچ‌کدام به پای تلویزیون‌های QNED ال‌جی نمی‌رسند. این تلویزیون‌ها با برخورداری از ویژگی‌های زیر یک صفحه‌نمایش استثنائی و با کیفیتی بی‌سابقه برای گیمرهایی مانند شما فراهم می‌کنند: 

  • 8K Real

آیا در جستجوی یک تلویزیون گیمینگ هستید که تک‌تک جزئیات دنیای مجازی را به شکلی واقعی برای شما نمایش دهد؟ آیا می‌خواهید از یک تجربه گیمینگ واقعی لذت ببرید؟ قطعاً همین‌طور است!

و دقیقاً به همین دلیل تلویزیون‌های QNED ال‌جی فن‌آوری Real 8K را برای شما فراهم می‌کنند. این فن‌آوری از ترکیب فن‌آوری نوآورانه صفحه نمایش QNED با سطح مدولاسیون کنتراست تقریباً کامل استفاده می‌کند. به علاوه با استفاده از 33 میلیون پیکسل، رزولوشن بسیار واقعی ارائه می‌کند که به سختی می‌توانید باور کنید!

تلویزیون‌های LG QNED 8K تصاویری نفس‌گیر ارائه می‌کنند.

  • Quantum Dot و NanoCell

رنگ‌های محو و کم‌رنگ به هیچ عنوان در گیمینگ جایی ندارند. آن‌ها جذاب یا خوشایند نیستند و نمی‌گذارند شما به‌طورکامل در دنیای بازی غرق شوید. هیچ‌چیز به اندازه رنگ‌های زنده و پویا شما را برای یک تجربه گیمینگ جذاب وسوسه نمی‌کند.  

تلویزیون‌های QNED ال‌جی با ادغام تکنولوژی Quantum Dot و NanoCell که هر دو جزو فن‌آوری‌های تراز اول رنگ هستند، رنگ‌هایی بسیار واقعی ایجاد می‌کنند که تا کنون ندیده‌اید تا شما را هر چه بیشتر در دنیای گیمینگ غرق کنند.   

  • فن‌آوری Mini LED

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم در یک نمایشگر با کیفیت ایده‌آل، هم رنگ‌های زنده و رزولوشن نمایشگر اهمیت دارد و هم درخشندگی، عمق و دقت رنگ‌ها. شما از تجربه گیمینگی که فاقد عمق، شفافیت و وضوح باشد لذت نخواهید برد زیرا گیمینگ وقتی جذاب می‌شود که واقعی به نظر برسد. و به همین دلیل است که تلویزیون‌های QNED ال‌جی از فن‌آوری Mini LED استفاده می‌کنند.

فن‌آوری Mini LED یک فن‌آوری پیچیده نور پس‌زمینه است که نور بیشتری را در صفحه نمایش می‌گنجاند و حداکثر درخشندگی بالاتر، سیاهی‌های عمیق‌تر و دقت و جزئیات بهتری را فراهم می‌کند تا شما را با گیمینگی بسیار پویا برای ساعت‌ها بر روی صندلی گیم نگه دارد!

2. Dolby Vision IQ و Dolby Atmos

برای یک گیمینگ پویا، Dolby Vision IQ و Dolby Atmos کیفیت صدا و تصویر را بهبود داده و به سطح کاملاً جدیدی ارتقاء می‌دهند تا شما از گیمینگ آن‌طور که باید لذت ببرید: فراگیر، رقابتی و جذاب!

این قابلیت با توجه به محیط اطراف شما صدای چند بعدی و کیفیت تصویری متناسب با ژانر انتخابی را برایتان تنظیم می‌کند.

3. فاقد بریدگی تصویر

به عنوان یک گیمر احتمالاً با نرخ تازه‌سازی تصویر آشنایی دارید اما اگر نمی‌دانید چیست نگران نباشید! نرخ تازه‌سازی به تعداد دفعاتی که تصویر نمایشگر در هر یک ثانیه رفرش می‌شود و با واحد هرتز بیان می‌شود گفته می‌شود.

در میان تلویزیون‌های گیمینگ ال‌جی، تلویزیون‌های QNED از ویژگی AMD FreeSync Premium برخوردار است که با استفاده از آن نرخ تازه‌سازی را همگام نموده و برای ارائه تصاویر شفاف و روان بریدگی‌های تصویر را کاهش می‌دهند. حتی در پرسرعت‌ترین گیم‌ها نیز صفحه نمایش شما دچار بریدگی تصویر نخواهد شد و می‌توانید از بازی خود حداکثر لذت را ببرید. 

4. داشبورد بازی(Game dashboard)

ال‌جی به خلاقیت و نوآوری مشهور است. به همین دلیل تلویزیون‌های گیمینگ QNED ال‌جی یک داشبورد گیمینگ ارائه می‌کنند که شما را قادر می‌سازد به تنظیمات ضروری بازی‌ها بدون بیرون آمدن از حال و هوای بازی دسترسی داشته باشید. این داشبورد همچنین برای فراهم کردن راحتی بیشتر به شما اجازه می‌دهد به منوی کامل Game Optimizer دسترسی داشته باشید. 

5. بهینه ساز بازی (Game Optimizer)

ال‌جی تعهد دارد که تجربه گیمینگ شما را به بهترینی که می‌توانید داشته باشید، تبدیل کند و برای همین منظور ویژگی‌های بسیاری را برای ارتقاء گیمینگ شما به یک سطح کاملاً جدید از جذابیت و هیجان فراهم کرده است. یکی از این ویژگی‌ها Game Optimizer است که از دو منو تشکیل شده است و به شما اجازه می‌دهد ژانر گیم را انتخاب کنید: تفنگ‌دار اول شخص، رول پلیینگ و یا استراتژی در لحظه. با استفاده از این منوها شما می‌توانید کنتراست و استابلایزر سیاه و سفید را نیز تنظیم کنید.

توصیه آخر

حال که می‌دانید تلویزیون‌های گیمینگ تمام ویژگی‌های مورد نیازتان را دارند، محصولی را برای خرید انتخاب کنید که مناسب‌ترین ابعاد را داشته باشد. شاید وسوسه شوید که بزرگترین تلویزیون گیمینگ را خریداری کنید اما ممکن است این محصول مناسب فضای شما نباشد. پس برای جلوگیری از دردسر، قبل از خرید یکی از بهترین تلویزیون‌های گیمینگ ال‌جی، فضایی را که می‌خواهید به تلویزیون اختصاص دهید اندازه بگیرید.

زندگی خوب است!   

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب