امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56601 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمید رضا پنداشته درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

چلچران برنجی با کیفیت برای رضایت مشتریان است/ پرنی مارکت درکنارمحصولات مرغ و گوشت و برنج سبدهای معیشتی و کالا برای پرسنل ادارات و سازمان‌ها عرضه می کند/ با بانک مهر ایران در قالب کالا کارت همکاری داریم

خبرایران : مدیرعامل شرکت پرنی مارکت گفت: بدلیل قطع شدن سوبسیدها و نهاده‌های دامی و گیاهی، قیمت برنج رو به فزونی رفته که نیازمند حمایت دولت در این زمینه می‌باشیم
چلچران برنجی با کیفیت برای رضایت مشتریان است/ پرنی مارکت درکنارمحصولات مرغ و گوشت و برنج سبدهای معیشتی و کالا برای پرسنل ادارات و سازمان‌ها عرضه می کند/ با بانک مهر ایران در قالب کالا کارت همکاری داریم

حمید رضا پنداشته مدیرعامل پرنی مارکت و عرضه کننده برنج با کیفیت چلچران درگفتگوبا خبرنگارخبرایران اظهارداشت:  ما بهترین برنج ایرانی را با نام «چلچران» در پرنی مارکت زیر مجموعه شرکت تولید وفراورده های مارلیک شمال عرضه می کنیم.

وی تصریح کرد :مامحصول برنج را از کشاورز تحویل گرفته، سپس بسته‌بندی کرده و در تهران با کمترین تعداد واسطه به مصرف‌کنندگان هم حضوری و هم از طریق سایت (پرنی مارکت) عرضه می‌کنیم.

پنداشته عنوان داشت : یکی از امتیازات محصول ما، یکدست بودن آن است که پخت بهتری ارائه دهد و هدف ما رضایت مشتریان از طریق کیفیت نهایی کالا در برند ما (چلچران) می‌باشد.

وی ادامه داد : همچنین در بحث مرغ و گوشت قرمز نیز، در میدان بهمن فضایی از سوی سازمان تره‌بار در اختیار داریم که در این فرآیند، دام را از دامداران خریداری می‌کنیم و کشتار آن بصورت مستقیم با قیمت مناسب انجام می‌پذیرد. اغلب مصرف کنندگان ما قصابی‌ها و شرکت‌های مواد غذایی و برخی نهاد‌ها و ارگان‌ها هستند، البته ما فروش برای عموم مردم با قیمت مناسب تر از قصابی‌ها نیز داریم.

مدیرعامل پرنی مارکت افزود : در کنار محصولات مرغ و گوشت و برنج که سبد اصلی تولیدی ما است، یک گروه کالاهای دیگر در قالب سبدهای معیشتی و کالا برای پرسنل ادارات و سازمان‌ها داریم. همچنین قراردادی با بانک مهر ایران در قالب کالا کارت داریم که مردم با گرفتن کالا کارت از طریق بانک، می‌توانند بصورت اقساط ۶ ماهه با کارمزد ۴ درصد، از ما خرید کنند.

وی تاکید کرد : قیمت خرده‌فروشی برنج هاشمی درجه ۱ از ۶۱ تا  ۶۶ هزار تومان در فروشگاهها عرضه می‌شود که ما با قیمتی بسیار مناسب‌تر (۵۱ تا ۵۵ هزار تومان) آن را ارائه می‌دهیم، زیرا ما خود بخشی از زنجیره تولید هستیم. البته قیمت مرغ دولتی و تعریف شده است، ولی برای گوشت قرمز تفاوت قیمت هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ جوان بودن دام وجود دارد.

مدیرپرنی مارکت خاطرنشان کرد : ما برنج هاشمی گیلان و مازندران و آستانه، برنج فجر مازندران و گرگان، برنج ندا، برنج دودی، برنج سرلاشه و برنج خرد با قیمت مناسب‌تر و همینطور برنج بی‌ نام، برنج عنبر بو و همچنین برنج‌های کشت دوم را در آینده نزدیک عرضه می‌کنیم.

وی در پایان گفت : بدلیل قطع شدن سوبسیدها و نهاده‌های دامی و گیاهی، قیمت برنج رو به فزونی رفته که نیازمند حمایت دولت در این زمینه می‌باشیم.

 

فروشگاه خوار وبار پرنی مارکت :

آدرس : تهران، شوش، خیابان فداییان اسلام، بعد از پل بزرگراه بعثت، پلاک 1041, مجتمع تجاری تک سنتر

شماره های تماس :

92 الی 02133897989

واتساپ : 09199800224

آدرس اینستاگرام پرنی مارکت:

https://instagram.com/pernymarket?utm_medium=copy_link

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب