امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56353 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کولر گازی مجهز به فناوری اینورتر(Inverter) ال‌جی و نحوه کارکرد آن

خبرایران : اگر فصل مورد علاقه شما تابستان باشد احتمالاً وقت زیادی را در بیرون از خانه صرف شنا، سفر، باربیکیو در هوای آزاد و تفریحات دیگر می‌کنید! و در حین انجام این فعالیت‌ها هر کاری می‌کنید که خنک بمانید. مثلاً نوشیدنی‌های خنک و یخ‌زده بیشتری می‌نوشید.
کولر گازی مجهز به فناوری اینورتر(Inverter) ال‌جی و نحوه کارکرد آن

به گزارش خبرایران 

با یک کولر گازی(اسپلیت) مجهز به فناوری Inverter  ال‌جی دیگر لازم نیست نگران خنک کردن فضای خانه باشید. اگر می‌خواهید خنک بمانید داشتن این دستگاه برایتان ضروری است چرا که با وجود آن موج‌های گرمای تابستان چیزی جز یک نسیم نخواهند بود. با کولرهای گازی اینورتر ال‌جی در خانه ماندن نیز به اندازه تفریحات خارج از خانه لذت بخش است.

برای کشف ویژگی‌های منحصر به فرد کولرهای گازی اینورتر ال‌جی و نحوه کارشان به خواندن مطلب زیر ادامه دهید.  

با کولر گازی اینورتر ال‌جی آشنا شوید
وقتی صحبت از کولرهای گازی با تکنولوژی اینورتر به میان می‌آید کمپرسور اینورتر دوگانه (Dual Inverter Compressor) ستاره این نمایش است! بسیاری از ویژگی‌های کولرهای گازی اینورتر وابسته به همین قطعه است که به برخی از آن‌ها در زیر اشاره می‌کنیم:


1.    بهره‌وری انرژی
هیچ کس نباید نگران قبض برق خانه‌اش باشد. به همین دلیل برای آسودگی خیال مصرف‌کنندگان، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و حفظ پایداری محیط زیست در کمپرسور اینورتر کولرهای گازی ال‌جی از فن‌آوری صرفه‌جویی در انرژی استفاده شده است.

کمپرسور اینورتر نسبت به کمپرسورهای عادی با سرعت کمتری کار می‌کند و با پایداری بیشتر تا 65% در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.  
به این ترتیب لازم نیست برای روشن کردن کولرهای گازی اینورتر ملاحظه کنید. فقط کولر خود را روشن کنید و از خنکی هوا بعد از یک روز کاری طولانی لذت ببرید.

2.    خنک کنندگی سریع
وقتی از محل کار خود (که به کولر گازی مجهز است) خارج می‌شوید و به سمت خانه رانندگی می‌کنید دوست دارید یک دوش دلچسب بگیرید و به استراحت در تنهایی یا معاشرت با خانواده بپردازید. در لحظه‌ای که از ماشین خنک خود پیاده می‌شوید با عجله به سمت خانه می‌روید، کولر گازی اینورتر ال‌جی خود را روشن می‌کنید و دوش می‌گیرید. وقتی از حمام خارج می‌شوید احساس خنکی می‌کنید و این خنکی بی درنگ به شما احساس آرامش مطبوعی می‌دهد.

کولرهای گازی اینورتر منحصر به فرد ال‌جی به دلیل دارا بودن کمپرسور اینورتر که با سرعت بالاتر و پایداری بیشتری نسبت به کمپرسورهای معمولی کار می‌کند 60% سریع‌تر از یک کولر گازی معمولی هوا را خنک می‌کنند.  

با کولرهای گازی اینورتر لازم نیست مدت مدیدی منتظر بمانید تا خنک شوید زیرا ال‌جی به آسایش و راحتی شما اهمیت می‌دهد. با ال‌جی زندگی خوب و لذت‌بخش است.

3.    کم سر و صدا
بیشتر اوقات خنک شدن به قیمت تحمل صدای آزار دهنده کولرهای گازی تمام می‌شود. اما با کولرهای گازی اینورتر ال‌جی چنین تجربه‌ای نخواهید داشت.
این کولرها با در نظر گرفتن بهترین‌ها برای شما طراحی شده‌اند: خواب راحت، مطالعه در سکوت و تجربه بسیار لذت‌بخش تماشای فیلم بدون مزاحمت صداهای آزار دهنده پس‌زمینه‌ای.
دلایل کم سر و صدا بودن این دستگاه‌ها در زیر ذکر شده‌اند:
•    فن مورب ال‌جی با استابلایزر 15 درجه.
•    کمپرسوراینورتر دوگانه لرزش گشت‌آور را تا 40% کاهش می‌دهد که باعث می‌شود دستگاه بسیار کم سر و صداتر کار کند. 
•    کاهش صدا و لرزش انتقال مبرد از یونیت خارجی به یونیت داخلی.

آیا کودکتان را خوابانیده‌اید؟ به لطف صدای کم کولرهای گازی اینورتر ال‌جی او در آرامش می‌خوابد. آیا فرزندانتان نگران درس‌های کلاس‌های تابستانی مدارسشان هستند؟ با کولرهای گازی اینورتر ال‌جی سکوتی را که برای درس خواندن نیاز دارند خواهند داشت.


4.    ضمانت 10 ساله کمپرسوراینورتر دوگانه
این ویژگی بهترین ویژگی کولرهای گازی ال‌جی است! چرا که به سادگی تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را برای مدت مدیدی تضمین می‌کند. هیچ کس دوست ندارد هر چند سال یک بار یک کولر گازی جدید بخرد و علاوه بر هدر دادن وقت و پول خود دردسرهای انتخاب و خرید را دوباره تجربه کند.  
با توجه به همین نکته Dual Inverter Compressor طوری طراحی شده است که تا بیش از 10 سال کارایی موثری داشته باشد.
سال‌های سال، تابستان‌های خنک!

5.    نصب سریع و آسان
کولرهای گازی اینورتر ال‌جی علاوه بر این که کارایی بالایی دارند و خانه را به سرعت خنک می‌کنند صرف نظر از شرایط محیط و تعداد افرادی که فرآیند نصب را انجام می‌دهند نصب بسیار سریع و آسانی دارند.

ال‌جی همواره تلاش می‌کند زندگی را برای کاربران آسان‌تر و راحت‌تر کند. به همین دلیل کولرهای گازی اینورتر ال‌جی به نحوی طراحی شده‌اند که سریع و بدون نیاز به نیروی انسانی زیاد نصب شوند.
چگونه؟

دلایل نصب سریع و آسان این دستگاه‌ها در زیر ذکر شده‌اند:
•    پوشش بی‌نقص.
•    فضای لوله‌کشی عریض‌تر.
•    بهبود صفحه نصب.
•    قابلیت جدا شدن درپوش پایینی.
•    گیره کمکی برای نصب.

به این ترتیب شما می‌توانید کولر گازی اینورتر خود را در کوتاه‌ترین زمان نصب کنید و برای تعداد اتاق‌های بیشتر دستگاه‌های بیشتری بخرید.

و در پایان
کولرهای گازی اینورتر ال‌جی در تمام سطوح کارآمد هستند. آن‌ها طراحی زیبا و برازنده‌ای دارند که با همه اتاق‌ها همخوانی دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب