امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56206 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در نشست اداره کل برنامه و بودجه،دفتر پایش و کنترل پروژه شهرداری تهران در منطقه 19 مطرح شد؛ تأکید بر حرکت از برنامه ریزی برای مردم به برنامه ریزی با مردم

خبرایران : نشست اداره کل برنامه و بودجه و دفتر پایش برنامه، ارزیابی عملکرد و کنترل پروژه در منطقه 19 با حضور امیر شهرابی مدیر کل برنامه و بودجه شهرداری تهران و هیئت همراه، تورج فرهادی شهردار منطقه، شهروز پرهیزکار معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، معاونین و مدیران شهری برگزار و بر حرکت از برنامه ریزی برای مردم به برنامه ریزی با جلب مشارکت مردمی تأکید شد.
در نشست اداره کل برنامه و بودجه،دفتر پایش و کنترل پروژه شهرداری تهران در منطقه 19 مطرح شد؛ تأکید بر حرکت از برنامه ریزی برای مردم به برنامه ریزی با مردم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این نشست امیر شهرابی با اشاره به اینکه در منطقه 19 اغلب نیازها در حوزه زیست محیطی، بهداشتی و سلامت مطرح است افزود: با توجه به اینکه در بخشی از این محدوده اقشار کم برخوردار ساکن هستند، لذا نیازمند آن است که بیش از پیش و به طور خاص مشکلات خدماتی و زیر ساختی مرتفع شود.
او ادامه داد: با توجه به ضرورت در سال جدید پروژه هایی تعریف و ارائه شود که باعث ایجاد تعلق شهروندی به شهر و محل سکونت باشد تا با اعتبارهای اختصاص یافته نیازهای اساسی و با اولویت تأمین و رضایتمندی شهروندان را در پی داشته باشد.
شهرابی با اشاره به اینکه منطقه 19 براساس اعداد، ارقام و جمع بندی بیانگر عملکرد و کارکرد خوب و دغدغه مندی مدیریت شهری آن را دارد خاطر نشان کرد: امسال رویکرد جدید مدیریت شهری تهران مبتنی بر ۴ محور تحول درون‌زا، روحی، کالبدی، فناورانه و بر اساس مشارکت مردم در اداره شهر است که بودجه و اعتبار اختصاص یافته و کارنامه ارزیابی برمبنای این رویکردها خواهد بود.
مدیر کل برنامه و بودجه شهرداری تهران با اشاره به اهمیت ثبت و به روز رسانی پیشرفت شاخص ها و پروژه ها در سامانه افزود: پروژه های ارائه شده از سوی شهروندان در طرح من شهردارم در اولویت باشد تا از برنامه ریزی برای مردم به برنامه ریزی با مردم پیش رویم و ضرورت دارد پس از اختصاص اعتبار پروژه های توسعه محلی و غیر مستمر عملیاتی شود.
ایجاد مولد سازی توسط اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و با همکاری معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به منظور درآمد زایی و تشکیل هیئت های اندیشه ورز از نخبگان که مور تاکید شهردار تهران و از شاخص های ارزیابی است از دیگر سخنان شهرابی در این نشست بود.
در ادامه محمد امیر آبادی مدیر کل پایش و ارزیابی عملکرد با بیان نکاتی در خصوص ارزیابی مناطق بیان کرد: اتمام پروژه های سنواتی منطقه 19 در شش ماهه دوم سال 1401 نشان از عملکرد مثبت این منطقه دارد.
تورج فرهادی شهردار منطقه در این نشست افزود: منطقه 19 جزو آستانه های ورودی و مهم ترین درگاه بین المللی پایتخت است که با توجه به قرارگیری اماکن شاخص و حیاتی در این محدوده روزانه جمعیت شناور زیادی را در خود دارد،که در بحث حمل و نقل،ترانزیت و استهلاک ناشی از آن با توجه به عدم زیر ساخت شهری مناسب هزینه های جاری سنگینی درنگهداشت شهر ایجاد می کند که نیازمندنگاه ویژه به این منطقه است تا به سمت و سوی توسعه و شکوفایی بهتر برود.
فرهادی پروژه هایی چون عملیات خط لوله شماره 4 آب در بزرگراه آزادگان ، احداث خیابان پونه، فاز دوم تصفیه خانه و پروژه آبچرخانی به همراه احداث 14 مخزن بتنی در سطح منطقه و ... را از پروژه های مهم این منطقه برشمرد که نیازمند اختصاص اعتبار خاص برای اجرای آنها است.
براساس این گزارش در این نشست گزارشی از پروژه های اجرایی پیش بینی شده در سال 1402 توسط معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی ارائه شد و سپس مدیران دفتر پایش و ارزیابی تحلیلی از عملکرد شهرداری منطقه 19 را مطرح کردند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب