امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56092 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور فعال «سمت» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

خبرایران : غرفه سازمان «سمت» در بخش ناشران دانشگاهی واقع در رواق غربی، طبقه اول، غرفۀ ۱۴۱ پذیرای فرهیختگان، اساتید، دانشجویان و علاقمندان است.
حضور فعال «سمت» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش خببرایران از روابط‌عمومی «سمت»، سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) اعلام کرد در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضوری فعال خواهد داشت و طبق برنامه‌‌ریزی انجام شده در ایام نمایشگاه تعدادی از صاحبان آثار و نیز مسئولین این سازمان در محل نمایشگاه حاضر خواهند شد و به دیدار چهره‌به‌چهره با مخاطبان و علاقمندان خواهند ‍پرداخت که جدول این برنامه به زودی اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است سی‌وچهارمین دوره حضوری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در روزهای ۲۰ الی ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در محل مصلّی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و با اعلام مسئولین برگزار کننده غرفه سازمان «سمت» در بخش ناشران دانشگاهی واقع در رواق غربی، طبقه اول، غرفۀ ۱۴۱ تعیین شده است.

همچنین «سازمان مطالعه و تدوین» در بخش عمومی واقع در شبستان، سالن دوم، راهروی ۱۱، غرفۀ ۲۱ پذیرای علاقمندان خواهد بود و آماده ارائه خدمت به جامعه علمی و دانشگاهی است.

در بخش مجازی نیز «سمت» برای آن دسته از مخاطبان فرهیخته‌ای که امکان حضور در محل نمایشگاه را ندارند فروشگاه مجازی خود را در اختیار قرار داده که می‌توانند برای ورود به آن اینجا کلیک نمایند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب