امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56045 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید اعضای هیات مدیره بانک ایران زمین از شعب استان فارس

خبرایران : به منظور افزایش تعامل میان کارکنان استان ها با مدیران عالی و بررسی عملکرد شعب استانی بانک ایران زمین، اعضای هیأت مدیره این بانک از مدیریت شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.
بازدید اعضای هیات مدیره بانک ایران زمین از شعب استان فارس

به گزارش خبرایران از روابط عمومی؛ در این سفر مدیران عالی بانک از شعبه امیرکبیر شیراز به عنوان شعبه برتر بانک در طرح ویژه پایان سال ۱۴۰۱ با بالاترین امتیاز در شاخص جذب منابع، دیدار و از کارکنان این شعبه تقدیر کردند.
در ادامه این سفر استانی مراسم دیدار اعضای هیأت مدیره بانک ایران زمین با مدیران، روسا و کارکنان ستاد و شعب منطقه برگزار شد.
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، در این مراسم تلاش کارکنان را نماد عزم جدی و همدلی میان همه همکاران بیان کرد و گفت: عملکرد و زحمات نیروی انسانی در یک سازمان تعیین کننده موفقیت آن سازمان می شود و ارزشمند است.
مدیرعامل بانک ایران زمین، کلید اصلی مسیر پیشرفت بانک را نگاه همکاران به بانک به عنوان یک خانواده بزرگ دانست و افزود: همکاران من بانک را متعلق به خود می دانند و برای خود تلاش می کنند و همین حفظ همبستگی و مشارکت بین آنان موجب رشد و تعالی بانک شده است.
پورسعید سرویس های بانکداری دیجیتال این بانک را بستری مناسب برای افزایش رضایت مشتریان و کسب تجربه ای متفاوت از خدمات بانکی بیان کرد و افزود: با توسعه زیرساخت های بانک در حوزه فناوری اطلاعات، اکوسیستم و بستر مطلوبی در حوزه بانکداری دیجیتال و ارائه سرویس های بانکی آنلاین ایجاد شده است و همکاران با معرفی دقیق این خدمات به مشتریان می توانند حرکت موثری در افزایش میزان جذب و رضایت مشتری داشته باشند.
در ادامه سید حسن سلطانی فیروز رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین، یکی از نکات قابل توجه در استان فارس را روحیه بالا و نشاط بین همکاران شعب بیان کرد و گفت: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و یک هدف را دنبال می کنیم. عملکرد و پیشرفت بانک، حاصل برآیند زحمات و تلاش یکایک کارکنان است.
سلطانی فیروز یکی از برنامه های بانک را تبدیل دارایی های غیرمولد به دارایی های مولد اعلام کرد و افزود: به زودی شاهد تحولی نوین در مجموعه بانک ایران زمین و خدمت رسانی به مشتریان خواهیم بود.
در این مراسم مجتبی شیروانی هرندی قائم مقام بانک ایران زمین حضور بین همکاران منطقه فارس را مایه افتخار دانست و گفت: یقین دارم که با وجود چنین همکارانی تا پایان سال شاهد اتفاقات مثبتی خواهیم بود.
شیروانی دغدغه اصلی همکاران شعب را تحقق اهداف و حرکت به سمت پیشرفت بیان کرد و افزود: بسیار خوشایند و دلپذیر است که استان ها با رقابت سالم در جهت پیشرفت منطقه خود تلاش می کنند و مهم این است که در هر جایگاه و موقعیتی قرار دارند برای کشور، جامعه و خانواده خود بهترین باشند.
در ادامه جلسه محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین ضمن قدردانی از زحمات همکاران شعب منطقه، گفت: با توجه به بازار رقابت کنونی، همت کارکنان منطقه فارس در تحقق اهداف، مفهومی جز غیرت نیروهای انسانی ندارد.
حسینی کناروئی ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیران عالی بانک به جوانان، افزود: با وجود گذشت کمتر از یک ماه از معارفه مدیران جدید مناطق، رشد قابل توجهی در این استان ها دیده می شود.
مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین خاطر نشان کرد: با توجه به سطح سواد و همکاری که در نیروهای منطقه فارس وجود دارد، با استفاده از تمامی ابزارها و ظرفیت های موجود در منطقه، تحقق کامل اهداف امری قطعی است.
سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در این دیدار، اطلاع رسانی آنی و آگاهی بخشی مشتریان از خدمات بانک را از اولویت های اصلی این مدیریت بیان کرد و گفت: همکاران من در طول شبانه روز با معرفی کامل و دقیق خدمات بانک به هموطنان و مشتریان، یار و همراه شعب هستند.
استاد در ادامه افزود: همکاران شعب می توانند به منظور تسریع در انجام امور و مطالبه درخواست های خود از طریق مرکز تماس با مدیران عالی بانک در ارتباط باشند.
در این مراسم داود فصیحی مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، علیرضا یارقلی مدیر امور حراست، مهدی اسماعیلی بصیر رئیس اداره دبیرخانه هیأت مدیره و احسان امیرزاده رئیس اداره حوزه مدیریت حضور داشتند.
در پایان مراسم از شعب و کارکنان برتر منطقه توسط اعضای هیأت مدیره بانک تقدیر شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب