امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55781 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نمایش لوازم خانگی ال‌جی با مصرف بهینه انرژی در نمایشگاه IFA 2023

خبرایران : لوازم خانگی ال‌جی با عملکرد فوق‌العاده دارای قابلیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز می‌باشد.
نمایش لوازم خانگی ال‌جی با مصرف بهینه انرژی  در نمایشگاه IFA 2023

 ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه IFA 2023 مجموعه گسترده‌ای از لوازم خانگی با رتبه بهره‌وری انرژی A (و بالاتر) را در " Net-Zero House" به نمایش می‌گذارد. جدیدترین راه‌کارهای زندگی، لباسشویی و آشپزخانه ال‌جی که برای دستیابی به زندگی پایدارتر طراحی شده‌اند پاسخی به نیاز فزاینده برای کاهش مصرف برق، هزینه‌های استفاده از لوازم خانگی و آثار زیست‌ محیطی هستند.  

راه‌کار لباسشویی کم‌مصرف ال‌جی بهینه‌سازی شده توسط هوش مصنوعی
ست دو تایی ماشین لباسشویی و خشک‌کن درب از جلوی جدید ال‌جی بدون افزایش هزینه قبض برق، لباس‌ها را تمیز و خشک می‌کند. این لباسشویی از رتبه انرژی A-40 درصد1 و خشک‌کن از A+++-20 درصد2 برخوردار هستند. این ماشین لباسشویی پیشرفته با قابلیت هوش مصنوعی که به صورت هوشمند چرخه بهینه شستشو برای افزایش 10 درصدی محافظت از پارچه و کمک به افزایش عمر لباس‌ها را تعیین می‌کند، ارتقاء یافته است.3  این محصول به یک چرخه تخصصی نیز مجهز شده است که در هر چرخه تا 60 درصد از انتشار و ورود میکروپلاستیک‌ها به منابع آب جلوگیری می‌کند.4  

ویژگی هوش مصنوعی خشک‌کن قادر است وزن لباس‌ها، نوع پارچه‌ها و میزان رطوبت آن‌ها را تشخیص داده و تنظیمات زمانی و دمایی بهینه برای انواع مختلف لباس‌ها را تعیین کند. ویژگی TurboDry با پشتیبانی کمپرسور اینورتر دوگانه ال‌جی نیز گزینه‌ای کارآمد برای افزایش سرعت خشک‌کردن لباس‌ها است. به علاوه، این خشک‌کن جدید از مبرد R290 استفاده می‌کند به پایین بودن توان گرمایش جهانی (GWP) مشهور است. هر دو دستگاه لباسشویی و خشک‌کن برای ارائه یک تجربه کاربری راحت به یک پنل کنترل LCD لمسی و قابل ارتقاء مجهز شده‌اند.

یخچال کم‌مصرف  ال‌جی با عملکردی قدرتمند  
یکی دیگر از محصولات بسیار کم‌مصرف این شرکت یخچال فریزر-پایین جدید ال‌جی با رتبه انرژی A-20 درصد5 است. این یخچال به کمپرسور اینورتر هوشمند ال‌جی که بهره‌وری انرژی چشمگیری را با استفاده از تنظیم سرعت بر اساس شرایط واقعی فراهم کرده و گارانتی 10 ساله دارد مجهز شده است. این کمپرسور بسیار مطمئن نسبت به سایر کمپرسورهای هم رده خودش صدای کمتری تولید می‌‌کند6 که یخچالی کم‌صداتر و آشپزخانه‌ای آرام‌تر را به ارمغان می‌آورد. ویژگی LINEARCooling ال‌جی نوسان دما را در بین 5/0± درجه سانتی‌گراد حفظ می‌کند و DoorCooling سرمایش یکنواخت و سریع را در تمام گوشه و کنار یخچال فراهم می‌کند.

پکیج آشپزی کامل با بهره‌وری انرژی بهینه
فر جدید اینستاویو توکار 24 اینچی (60 سانتی‌متری) ال‌جی بهره‌وری انرژی A++ 7 خود را مدیون عایق‌بندی پیشرفته، کنترل حرارت بهینه‌سازی شده، و یک درب شیشه‌ای چهار لایه است؛ ترکیبی که انرژی را حفظ کرده و هدر رفت گرما را به حداقل می‌رساند. فن‌آوری InstaView ال‌جی نیز با فراهم کردن امکان نظارت بر فرآیند پخت غذا برای کاربران بدون نیاز به باز کردن درب فر به حفظ حرارت داخل فر کمک می‌کند.
ماشین ظرفشویی LG QuadWash با استفاده از موتور کم‌مصرف Inverter Direct Drive این شرکت رتبه بهره‌وری انرژی A-10 درصد8 را فراهم کرده و ظروف را تمیز و درخشان می‌کند. این محصول پیچیده مجهز به Wi-Fi می‌تواند به اپلیکیشن LG ThinQ وصل شده و به کاربران اجازه دهد به راحتی عملکرد دستگاه خود را کنترل کنند، بر آن نظارت داشته باشند، چرخه‌های شستشوی جدید دانلود کنند و مشکلات کوچک را با استفاده از سیستم عیب‌یابی هوشمند9 برطرف کنند.

Lyu Jae-cheol مدیرعامل شرکت راه‌کارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس در این‌باره گفت:"لوازم خانگی بسیار کم‌مصرف ال‌جی به خانواده‌ها در صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کاهش هزینه‌های قبوض و کاهش ردپای کربنی خود کمک می‌کنند. ما بااستفاده از فن‌آوری‌های پیشگام صنعتی خود برای خلق محصولاتی که زندگی مردم را بهتر کرده و تأثیر مخرب کمتری بر زمین داشته باشند ادامه می‌دهیم."

بازدیدکنندگان می‌توانند از اول تا پنجم سپتامبر از جدیدترین محصولات این شرکت با بهره‌وری انرژی برتر در غرفه ال‌جی (سالن 18، Messe Berlin) در نمایشگاه IFA 2023 بازدید کنند.
# # #
1 بر اساس آزمایش مصرف انرژی ماشین‌های لباسشویی خانگی، انجام شده بر طبق مقررات (EU) 2019/2014. ماشین لباسشویی جدید ال‌جی با تنظیمات Eco 40-60  در هر 100 چرخه 91 کیلووات‌ساعت انرژی مصرف می‌کند.


2 بر اساس آزمایش مصرف انرژی خشک‌کن‌های خانگی، انجام شده بر طبق مقررات (EU) 392/2012. خشک‌کن جدید سالانه 116 کیلووات‌ساعت انرژی مصرف می‌کند. (با استفاده از برنامه Cotton+/Cupboard/Energy)
3 بر اساس نتایج آزمایش داخلی ال‌جی. ماشین لباسشویی جدید ال‌جی هنگام شستشوی 3 کیلوگرم لباس با تنظیمات هوش مصنوعی در مقایسه با شستشوی همین مقدار لباس با تنظیمات چرخه Cotton 10 درصد بیشتر از پارچه محافظت می‌کند. نتایج می‌توانند بسته به مدل محصول متفاوت باشند.  
4 بر اساس نتایج آزمایش داخلی ال‌جی هنگام شستشوی 3 کیلوگرم لباس (شامل یک کت یا ژاکت 100 پلی‌استری) با چرخه Microplastic Care. میکروپلاستیک‌های بالای 20 میکرومتری تولید شده در هنگام شستشو در مقایسه با بار مشابه و چرخه شستشوی Mixed Fabric تا 60 درصد کاهش یافتند.  
بر اساس رتبه بهره‌وری انرژی یخچال/فریزر خانگی بر طبق مقررات (EU) 2019/2016. یخچال فریزر-پایین جدید ال‌جی در مقایسه با مدل معمولی دارای رتبه بهره‌وری انرژی A تا 20 درصد کم‌مصرف‌تر است.
6 بر اساس نتایج آزمایش داخلی ال‌جی، یخچال فریزر-پایین جدید ال‌جی صدای کمتری (29 دسیبل) را نسبت به یخچال فریزر-پایین معمولی ال‌جی (32 دسیبل) تولید می‌کند.
7 بر اساس آزمایش‌های بهره‌وری انرژی لوازم پخت‌وپز برقی خانگی، انجام شده بر طبق استاندارد International Electrotechnical Commission (IEC) 60350-1. مصرف انرژی فر اینستاویو ال‌جی با تنظیم بر روی حالت جریان هم‌رفتی فن (fan-forced convection mode) در هر چرخه 51/0 کیلووات‌ساعت است.
8 بر اساس رتبه‌بندی بهره‌وری انرژی ظرفشویی خانگی و طبق مقررات (EU) 2019/2017 . ماشین ظرفشویی جدید ال‌جی نسبت به ظرفشویی معمولی رتبه A 10 درصد کم‌مصرف‌تر است.
9 عیب‌یابی هوشمند به کاربران کمک می‌کند علت مشکلات کوچک لوازم خانگی خود را برطرف کنند.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب