امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55759 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مراسم افتتاحیه و آغاز طرح نشاط و تعالی در منطقه ۱۶

خبرایران : به همت حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۱۶، مدرسه تابستانی نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان خدوم منطقه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی شروع به کار کرد.
مراسم افتتاحیه و آغاز طرح نشاط و تعالی در منطقه ۱۶
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ مجید جعفری فرمانده بسیج حوزه شهید همت با اعلام این خبر گفت: طبق سنوات گذشته و با هدف غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان؛ مدرسه تابستانی نشاط و تعالی با اجرای برنامه های متنوع تفریحی، آموزشی، تربیتی و اردوهای سیاحتی و زیارتی از ۱۸ تیر ماه به مدت ۶ هفته در منطقه ۱۶ شروع به کار کرد.
 
🔻 او افزود: در همین راستا و در هفته اول اجرای طرح مذکور با عنوان علمی و فناوری گروه فرزندان پسر همکاران گرامی؛ از مجموعه آسمان نمای گنبد مینا و اقیانوس پارک بازدید و با این مجموعه‌های علمی آشنا شدند.
 
🔻 شایان ذکر است؛ طرح نشاط و تعالی در دو گروه ابتدایی و راهنمایی در روزهای یکشنبه ویژه پسران و روزهای سه شنبه ویژه دختران در ۶ هفته با عناوین متفاوت در هر هفته تا پایان اجرای طرح مذکور اجرا می شود.

🔻 مراسم افتتاحیه در هفته بطور متمرکز برای تمامی مناطق ۲۲گانه و سازمان های تابعه سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار می‌شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب